Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» قاسم ساعدی با اشاره به تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار حوزه مسئولیت اجتماعی به  خوزستان توسط وزیر جدید نفت، گفت: اگرچه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از وظایف وزارت نفت است و محرومیت‌زدایی را به دنبال دارد اما نگاه وزراء به این قانون متفاوت است با این وجود آقای اوجی در ابتدای کار خود مبلغ۷۰۰ میلیارد تومان به این مهم اختصاص داد که می‌تواند در توسعه شبکه آب، فاضلاب، احداث راه‌های روستای و شهری، تفریگاه، ورزشگاه و توسعه زیرساخت‌های  بهداشتی و درمانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مثمر ثمر واقع شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدم دوم وزیر نفت باید اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان حق‌آلایندگی به استان خوزستان باشد چراکه مجموعه نفت این مبلغ را به مردم خوزستان بدهکار است.

وی با بیان اینکه سال‌ها است دود نفت و گاز به گلوی مردم خوزستان می‌رود، افزود: متاسفانه حفاری‌ها و تولید نفت در خوزستان مشکلات زیست محیطی بسیاری ایجاد کرده و حتی بیماری‌های صعب‌العلاج افزایش پیدا کرده‌اند و تمامی این‌ مشکلات به دلیل نفس کشیدن مردم این سرزمین در میان دود و آلودگی‌های ناشی از استخراج نفت است لذا وزیر نفت باید مطابق قانون خود را ملزم به اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان به استان کند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از آنجا که با پرداخت مطالبات استان خوزستان توسط وزارت نفت بسیاری از مشکلات و محرومیت‌های این استان رفع خواهد شد از آقای اوجی می‌خواهم با اجرای قانون، حق تضییع شده این مردم محروم را هرچه سریع‌تر ادا کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خوزستان قاسم ساعدی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.   به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.   وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.   اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان