Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا 30 شهریورماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به فوت ۸ نفر از بیماران کرونایی استان اظهار کرد: با بستری ۵۲ بیمار جدید طی ۵۲ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۰۱ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطرنشان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در استان از سرعت قابل قبولی برخوردار است و تاکنون بیش از 45 درصد جامعه هدف در استان واکسن دریافت کرده اند که بیش از میانگین کشوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: به دنبال افزایش سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، بخصوص در مناطق روستایی از مردم توقع همکاری و مراجعه بیشتری برای تزریق واکسن داریم.

وی افزود: از همه مردم درخواست می کنیم شدیدا به رعایت پروتکلها پایبند باشند و به محض شروع علایم بیماری به نزدیکترین پزشک مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه بیمارستان واکسیناسیون جامعه دانشگاه علوم پزشکی پزشک کرونا کرونا در خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: پس از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی خواهند کرد.
وی افزود: از مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند تا حمایت مجدد خود را از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران اعلام کنیم.
گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ده‌ها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز