Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:04:40 GMT

کرونا پرونده زندگی ۸ نفر دیگر را در همدان بست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۷۳۴

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از فوت هشت نفر دیگر به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد از دست رفتگان کرونا در همدان به دو هزار و۸۰۵ مورد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر محمد طاهری تصریح کرد: تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۵۷۸ مورد مثبت گزارش شد که به ترتیب در بخش بستری به ۲۷ هزار و ۹۶ مورد و در بخش سرپایی ۸۳ هزار و ۸۹۶  نفر افزایش پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه خاطرنشان کرد : تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته  هزار و ۲۵۸ نفر بوده که ۲۰۰ نفر در بخش عادی و ۲۲ نفر هم در بخش ICU بستری شده است و حال ۴۶ نفر وخیم گزارش شد. 
 طاهری در رابطه با آمار شهرستان‌ها ، گفت: در شهرستان اسدآباد هزار و ۳۸۱ نفر، بهار هزار و  ۳۸۴نفر، تویسرکان هزار و ۴۲۱نفر، رزن هزار و ۸۱ نفر، درگزین ۳۵۹ نفر، فامنین ۳۸۳ نفر، کبودراهنگ هزار و ۳۸۰نفر، ملایر پنج هزار و ۱۵۷ ، همدان ۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر،نهاوند سه هزار و ۴۵۳ و خارج از استان ۵۸۸ مورد مثبت  گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: به دنبال فعالیت یک موج ناپایدار در آسمان استان، بارش باران از روز گذشته آغاز شده است و این روند تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در ساعاتی از امروز شدت رگبارها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره ای از مناطق استان می‌شود.

او تأکید کرد: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به گونه ای که دمای کمینه در برخی از مناطق استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: در چند روز گذشته شاهد بارش‌هایی در برخی از نقاط استان شاهد بودیم که بیشترین بارش در شهرستانه تویسرکان با ۱۹ میلیمتر بارش گزارش شده است و در همدان نیز حدود چهار میلیمتر بارش باران تا صبح امروز ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان