Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت علوم، زلفی‌گل در این پیام افزود:‌ بی‌شک هشت سال دفاع مقدس سند عزت و سربلندی تاریخ ملت ما در برابر هجوم بی‌رحمانه و ناجوانمردانه دشمنان است. سند افتخاری که از آموزه‌های اسلامی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در مکتب عاشورا مایه گرفته و مردمان این سرزمین با تقدیم هزاران شهید و جانباز روایت گر صدیق ملتی گردند که خاک پاک سرزمین خود را به جوهر جان پاس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: دفاع مقدس زنده‌ترین حدیث «همدلی و هم زبانی» مردمان این سرزمین است که صحنه‌ آزادی آن، باشکوه‌ترین صحنه‌ای است که سالیان بسیار است به یمن حضور ایثارگران آن حماسه، آن را بازآفریده اند و جهان را به تماشای آن غیرتِ عظمت آفرین تعارف کرده‌اند.

زلفی گل همچنین در این پیام تصریح کرد:‌ حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار و حماسه را در راه دفاع از کیان انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: پرچم این سرزمین هنوز، جز به نسیم یاد شهیدان نمی‌جنبد، شهیدانی که عطر بودن شان از سطر سطر خاک این اقلیم خواندنی است. به شهادت تقویم، هر روزی، روز دفاع مقدس است که هشت سال، بر خاک پاک این سرزمین، خون ایثار باریده است. هشت سال فرصت کمی نیست برای مقاومت و ایثار و تسلیم نشدن!

زلفی گل در این پیام یادآور شد:‌ دفاع مقدس، الفبای غیرت و عشق بود، ملکوتی که فرصت جان به دست آوردن بود نه جان از دست دادن، شهیدان دانشجویان این دانشگاه بودند، دانشگاه امروز من و شما که باید در آن الفبای غیرت و عشق بیاموزیم.

وزیر علوم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، به ویژه شهدای آموزش عالی کشور، نوشت:‌ فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی شادباش عرض می‌کنم.

وی در پایان این پیام افزود: خرسندم که در روز و روزگار نکوداشت هفته دفاع مقدس می‌توانم دست بر سینه بگذارم و با افتخار از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر کنم. از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای خانواده بزرگ آموزش عالی کشور و همه ملت غیور ایران اسلامی مسئلت دارم.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری زلفی گل هفته دفاع مقدس قرآن دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری زلفی گل هفته دفاع مقدس وزارت علوم تحقیقات و فناوری زلفی گل هفته دفاع مقدس قرآن دانشگاه دفاع مقدس زلفی گل هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین  سید احمدرضا شاهرخی بدین شرح است    

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل عظیم الشأن، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روند تکاملی انقلاب، و آینده نظام و کشور، با اتکال به عنایات ذات اقدس الهی، تضمین شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبار ستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار‌، ضرورت تشکیل سپاه، برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان بدست آورد.

 رشادتهای بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی، و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی، و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامِ این نهاد مقدس، این روز را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران در کشور و استان لرستان،به ویژه سپاه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» و جانبازان و ایثارگران و مجموعه فرماندهان، افسران و نیروهای کادر و سربازان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت می گویم، امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

 

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه