Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@11:19:23 GMT

گزینه جذاب یونایتد برای جانشینی پوگبا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۱۳۰

گزینه جذاب یونایتد برای جانشینی پوگبا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آینده هافبک فرانسوی در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او کمتر از یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و می‌تواند در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. همین موضوع باعث شده که اوله گونار سولسشر فهرستی از جانشینان احتمالی این بازیکن را تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا در تیم سولسشر بازیکنی کلیدی بوده اما مینو رایولا، مدیربرنامه او، به طور مداوم خبر از علاقه این بازیکن به ترک اولدترافورد داده است. آرزوی رایولا ممکن است در پایان این فصل برآورده شود و پوگبا پیراهن تیم دیگری را بر تن کند. هرچند یونایتد تلاش زیادی برای تمدید قرارداد او به کار گرفته اما مذاکرات به جایی نرسیده است.

علیرغم تلاش برای ادامه مذاکرات با این بازیکن ۲۸ ساله، یونایتد حالا برنامه‌هایی را برای جانشینی این بازیکن در نظر گرفته تا در صورت جدایی او دچار مشکل نشود. کالچومرکاتو مدعی شده که حداقل دو بازیکن در فهرست اهداف احتمالی جانشینی پوگبا قرار گرفته باشند.

گفته می‌شود یکی از بازیکنانی که یونایتد در حال بررسی شرایط اوست، تانگوی اندومبله از تاتنهام است که شرایط دشواری را از ابتدای فصل در این تیم سپری کرده است. بازیکن فرانسوی در تابستان ۲۰۱۹ و با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون پوند به تاتنهام پیوست اما نتوانست توجه چهار مربی که تحت هدایت آنها کار کرده را جلب کند.

مائوریسیو پوچتینو در ابتدای کار او فرصت زیادی به این بازیکن نداد، سپس ژوزه مورینیو روی نیمکت قرار گرفت که به صورت مداوم از عملکرد اندومبله انتقاد می‌کرد. رایان میسون نیز نقش پررنگی را در اختیار او قرار نداد و نونو اسپریتیو، سرمربی جدید، نیز به همین روش ادامه داده است.

اندومبله بالاخره اولین حضورش در ترکیب ثابت را هفت گذشته در لیگ کنفرانس اروپا و سپس در بازی برابر چلسی در لیگ برتر تجربه کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تانگوی اندومبله تاتنهام پل پوگبا تاتنهام تانگوی اندومبله منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یورگن کلینزمن کاپیتان سابق تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم آغاز کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمس، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهراً باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.

با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.

حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟

کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟