Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:47:20 GMT

رییسی فرا رسیدن روز ملی ارمنستان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۲۴۴

رییسی فرا رسیدن روز ملی ارمنستان را تبریک گفت

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییسی جمهوری بیان کرد: مایه خرسندی است که در سال‌های گذشته روابط متقابلا مفید دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در مسیر پیشرفت قرار داشته و به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ظرفیت‌های فراوان دو کشور به علاوه شرایط جدید منطقه‌ای و جهانی، تعمیق بیش از پیش رابط فیمابین را اهمیت بخشیده و تلاش مضاعف طرفین برای اجرای توافقات گذشته، کشف زمینه‌های جدید همکاری و تحکیم پیوندهای ساختاری دو کشور به ویژه در بخش‌های حمل و نقل و انرژی را ضرورت بخشیده است.

رییسی عنوان کرد: اینجانب همزمانی شروع فعالیت دولت‌های جدید در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان را به فال نیک گرفته و معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست‌اندرکاران دو کشور می‌توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

وی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

حجت ااسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در پیام دیگری به آرمن سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان نوشت: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعی مشترک و روزافزون مسئولان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، روابط حسنه موجود در سطوح دوجانبه و بین‌المللی، در راستای تامین منافع متقابل دو ملت در همه زمینه‌ها گسترش یابد و علاوه بر تامین منافع ملی و رفاه مردم دو کشور، موجب تحکیم صلح و امنیت پایدار در منطقه شود.

رییسی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس رییسی جمهور سید ابراهیم رییسی ارمنستان اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت