Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت از برنامه‌ریزی برای جذب ۱۴۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت نفت در چهار تا هشت سال آینده خبر داد و گفت: دولت سیزدهم عزمش را برای گسترش همکاری با شرکت‌های چینی جزم کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «جواد اوجی» در دیدار با «ژونگ گویدونگ» رییس‌دفتر سینوپک در تهران به سابقه آشنایی با این شرکت اشاره کرد و با بیان اینکه با توانمندی سینوپک در اجرای پروژه‌های بالادست و پایین‌دست آشنا هستم، اظهار داشت: هفته گذشته در بازدید از مناطق عملیاتی استان خوزستان، از میدان یادآوران که فاز نخست آن را این شرکت توسعه داده دیدن کردم و در جریان جزئیات توسعه فاز نخست این میدان قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر اهمیت تکمیل توسعه میدان یادآوران به‌عنوان میدان مشترک بین ایران و عراق تأکید کرد و گفت: شرکت سینوپک آشنایی کاملی با ایران و میدان‌های نفت و گاز آن دارد و در فاز نخست توسعه میدان یادآوران نیز حضور داشته است.

وزیر نفت با بیان اینکه دولت سیزدهم آماده همکاری همه‌جانبه با شرکت‌های چینی برای توسعه پروژه‌های صنعت نفت در بخش بالادست و پایین‌دست است، تصریح‌کرد: انتظار داریم در دولت سیزدهم مشارکت‌ها و توافق‌های زیادی میان ایران و چین شکل بگیرد.

اوجی با تاکید بر نگاه دولت سیزدهم به چین به‌عنوان کشور دوست و هم‌سو، تصریح کرد: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صنعت نفت استقبال می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همکاری با شرکت های چینی دولت سیزدهم جواد اوجی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • (ویدیو) جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند/ همکاری دولت با پلیس برای افزایش جریمه‌ها؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان