Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران بصورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این حوزه قضایی دیدار کرد. خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان تهران بصورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این حوزه قضایی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در بازدید از شعب محاکم حقوقی و کیفری و شعب اجرای احکام ضمن دیدار با کارکنان، مسائل و مشکلات کاری و معیشتی همکاران را استماع و اظهار داشت:قوه قضاییه پیگیر تصویب طرح تسری کارکنان می‌باشد که با تصویب آن قسمتی از مشکلات معیشتی کارکنان قضایی و اداری حل خواهد شد.
حشمتی مهذب، در ادامه در خصوص خدمت به مردم و دقت در انجام وظایف قانونی بیان داشت: این امر موجب می‌شود که دادرسی بدون اطاله و با کیفیت مطلوب انجام شود.
در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عباسی رئیس دادگستری و همچنین یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر در خصوص کمبود نیروی قضایی برای محاکم و نیروی اداری برای دادسرای شهرستان و همچنین مشکلات اعزام زندانی برای رسیدگی در روز‌های دادرسی پرونده‌های زندانی دار دادگاه شعبه ۱۹ کیفری یک تهران مستقر در اسلامشهر را بیان کردند.
حشمتی مهذب، در خلال بازدید از دادگستری اسلامشهر، با تعدادی از مراجعین از نزدیک دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات قضایی آنان، دستورات مقتضی جهت رفع مشکلات را صادر نمود.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از مجتمع قضایی شهید لاجوردی   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از حوزه قضایی دادگستری تهران بررسی عملکرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از حوزه قضایی دادگستری تهران بررسی عملکرد رئیس کل دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف همچون خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آنها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهاد‌های متولی را صادر نمودند.
دکتر ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان بیان داشت: واحد تولیدی دهلر ارومیه یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.
عتباتی ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً استان آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است دارد.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: می‌بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست جمهوری است حمایت نمود، خصوصاً واحد‌های تولیدی همچون دهلر که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارد.
عتباتی جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت‌های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است