Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرعامل مس سرچشمه از پروژه‌های نیمه تمام درشهرستان انار بازدید کرد.

 سعد محمدی مدیرعامل مس سرچشمه به همراه جلالی نماینده مردم انار ورفسنجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های نیمه تمام (بیمارستان، کارخانه پنبه وکاروانسرای دهستان بیاض واستادیوم ورزشی) بازدید کرد و برای رفع مشکل و تکمیل این پروژه‌ها قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعد محمدی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان امیدواریم بتوانیم  به تکمیل بیمارستان ، اماکن ورزشی و  تاریخی کمک کنیم تا مردم بتوانند از شرایط بهتری وبا آرامش بیشتری بهره ببرند.

 او افزود: امیدواریم با حفظ ،مرمت وبازسازی آثار تاریخی منطقه وایجاد گردشگری و گردش مالی شرایط بهتری را برای مردم شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مس سرچشمه اماکن ورزشی اماکن تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای معاونین استانداری با حضور یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۷ فروردین در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر دولت باقی‌ مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد