Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:12:05 GMT

رونمایی از ترکیب نهایی تیم ملی تنیس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۸۴۰

رونمایی از ترکیب نهایی تیم ملی تنیس

از سوی سرمربی تیم ملی تنیس، ترکیب تیم دیویس کاپ ایران اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی رقابت های گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان‌ به میزبانی بحرین برگزار می شود که سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد.


بر این اساس حمید رضا نداف، امیر حسین بادی، حسام یزدی و سینا مقیمی به عنوان نفرات اعزامی به دیویس کاپ معرفی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر طاهری سرمربی تیم ملی دیویس کاپ در گفتگو با سایت فدراسیون با اعلام نحوه انتخاب نفرات گفت: کادر فنی تیم‌ ملی تنیس از فروردین ماه سال جاری با برگزاری مسابقات انتخابی در مجموعه شهید شیرودی کار خود را برای انتخاب نفرات برتر آغاز کرد.


در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی ۷۳ تنیسور حضور داشتند که از این تعداد ۲۲ بازیکن جهت حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی که به مدت ۲ هفته در تهران برگزار شد شرکت کردند و در نهایت اردوی مرحله دوم ۱۶ تنیسور دعوت شدند.


طاهری افزود: تیم ملی تنیس در آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش از یکم مهر ماه تمرینات خود را با حضور انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی و‌مهرشاد قفقازی و امیر حسین بادی برپا می کند.


وی گفت: در پایان و پس از ارزیابی بازیکنان در اردوهای آماده سازی حضور در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تهران و البرز و لیگ تنیس فرصتی برای ارزیابی نهایی را برای کادر فنی ایجاد کرد. همچنین حمید رضا نداف نیز پس از ارزیابی در مسابقات تور جهانی مردان به عنوان یکی از نفرات حاضر در دیویس کاپ انتخاب شد.


این مسابقات از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای بحرین ، کامبوج ، گوام ، ایران ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس دیویس کاپ ملی تنیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا

تنیسور اسپانیایی شماره ۳ جهان از شرکت رقابت‌های مسترز بارسلونا انصراف داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس از مسابقات خاکی ATP-500 که از امروز در بارسلون (اسپانیا) برگزار می‌شود، انصراف داد. در قرعه‌کشی اصلی که قرار بود این تنیسور جوان اسپانیایی در دور دوم با برنده دیدار لوکاس ون آسچه (فرانسه) و ژانگ ژیژن (چین) بازی کند، یک بازنده خوش‌شانس جایگزین او می‌شود.

جوکوویچ: این فصل بد من است

ابریل، روزنامه‌نگار آلمانی دلیل امتناع کارلوس آلکاراس از شرکت در مسترز بارسلونا را دفاع از عنوان خود در این مسابقات اعلام کرد.

پیش از این نیز آلکاراس از شرکت در مسابقات مسترز در مونت کارلو (موناکو) خودداری کرد. او در هنگام تمرین قبل از شروع مسابقات در دست راست خود احساس ناراحتی کرد و تصمیم گرفت کناره‌گیری کند.

کارلوس آلکاراس مدافع عنوان قهرمانی مسترز بارسلونا است که در فینال سال 2023 در دو ست استفانوس سیتسیپاس یونانی را شکست داد. آلکاراس با وجود از دست دادن امتیاز پس از امتناع از مسابقات همچنان رتبه سوم رنکینگ ATP را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ فروردین
  • عضویت دختر سمنانی در تیم ملی تنیس
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی