Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:54:47 GMT

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۹۲۵

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۰

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا طی اعلامیه ای مشمولان پایه خدمتی مهر ماه امسال را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی فراخواند.

به گزارش مشرق، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وام ودیعه مسکن و ۲ نکته مهم

در این اطلاعیه آمده است، این دسته از مشمولان باید روز پنج شنبه یکم مهر ماه سال ۱۴۰۰ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و وسایل شخصی را به همراه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تسهیلات ویژه مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل ۱۳۹۹

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است:عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان خدمت سربازی پلیس 10 نیروی انتظامی الکترونیک انتظامی برگ واکسیناسیون وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی