Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی رزاز روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به استقبال زایران اربعین حسینی از برقراری پرواز اهواز - نجف در تاریخ های یکم و سوم مهر توسط شرکت هواپیمایی زاگرس، پرواز  فوق العاده دیگری نیز توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در تاریخ دوم مهر اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: این پرواز ساعت ۲۱:۳۰ دوم مهر فرودگاه اهواز را به مقصد نجف ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان ظرفیت این پرواز را حدود ۱۷۰ نفر بیان کرد و گفت: امسال فرودگاه اهواز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز، در انتقال زایران اربعین حسینی به نجف مشارکت دارد.

بر اساس این گزارش، همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR (تشخیص ابتلا به کرونا) که حداکثر ۷۲ ساعت پیش از سفر انجام شده باشد، اجباری است. همچنین زایران اربعین حسینی باید ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده و کارت واکسیناسیون را به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها کرونا اهواز اربعین نجف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اهواز اربعین کرونا اهواز اربعین نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه اهواز تا فردا

مدیرکل فرودگاه اهواز گفت: همه‌ پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اهواز تا فردا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سید مهدی رزاز بعد از ظهر امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به اطلاع همه مسافران می‌رساند همه پروازهای فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز با توجه به نوتام تشکیلات هوانوردی صادر شده تا ساعت ۶ صبح فردا، دوشنبه ۲۷ فروردین لغو شد.

وی افزود: هرگونه اخبار در خصوص پروازها از طریق روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی اهواز و خبرگزاری‌های معتبر اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه اهواز ادامه داد: خواهشمند است مسافران برای اطلاع از وضعیت پروازها حتماً با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 744489

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • ۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • لغو پروازهای فرودگاه اهواز تا فردا
  • ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران