Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادسرای نظامی جیرفت از شروع بررسی پرونده تیراندازی ماموران پلیس راه جنوب کرمان در شهرستان قلعه گنج این استان به خودرو پژو که یک کشته داشت خبر داد.

به گزارش رکنا؛ رئیس دادسرای نظامی جیرفت از شروع بررسی پرونده تیراندازی ماموران پلیس راه جنوب کرمان در شهرستان قلعه گنج این استان به خودرو پژو که یک کشته داشت خبر داد و گفت: پس از بررسی تمامی ابعاد پرونده و نظر کارشناسان، نتیجه پرونده اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادی حسین زاده روز سه‌شنبه 30 شهریور به تشریح جزئیات این رویداد پرداخت و تصریح کرد: ساعت ۱۹ دیشب در محور قلعه گنج - رمشک واقع در چهارراه چاه لاک یک مورد تیراندازی ماموران راهور به سمت یک پژو ۴۰۵ گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دستور مقتضی برای حفظ صحنه و انتقال فرد مصدوم به مراکز پزشکی و سایر دستور‌های مقتضی صادر شد.

حسین زاده ادامه داد: طی هماهنگی با رئیس پلیس راه جنوب کرمان عوامل بازرسی پلیس راه به همراه قاضی کشیک دادسرای نظامی در ساعت اولیه حادثه به منظور بررسی ابعاد موضوع به محل حادثه در شهرستان قلعه گنج اعزام شدند.

رئیس دادسرای نظامی جیرفت اظهار داشت: در این تیراندازی یکی از سرنشینان پژو فوت کرد و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام کار‌های کارشناسی بلافاصله صادر شد.

این مسئول قضایی ادامه داد: دادسرای نظامی با توجه به وظیفه ذاتی و تخصصی بودن رسیدگی به جرایم نظامیان متعهد است که با نهایت دقت، در کمترین زمان ممکن و در چارچوب قانون که فصل الخطاب امور است به موضوع این پرونده رسیدگی کند.

شهرستان قلعه گنج در جنوبی‌ترین نقطه استان کرمان و با فاصله ۴۲۰ کیلومتری با مرکز استان قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرستان قلعه گنج دادسرای نظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد

دادگاه شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن امروز برگزار شد‌...

طرفداری| جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن صبح امروز در شعبه 1057 کارکنان دولت برگزار شد.

در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی کهن نیز او را همراهی کردند. ناصر ارضی، وکیل قلعه نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.

مایلی کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه نویی را تایید کرد.  این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.

قلعه نویی جدا از مایلی کهن، از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه 16 دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب و برائت صادر کرد. در ادامه وکیل قلعه نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد. امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد. قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته / درخواست خانواده نازگل از رئیس قوه قضائیه
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟