Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت دولت‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اولین برنامه رژه موتوری است که با توجه به محدودیت‌های کرونایی رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود و رژه موتوری ساعت ۸ صبح از سپاه ناحیه خرم‌آباد در سطح شهر برگزار می‌شود. 

وی افزود: دومین برنامه کوه‌پیمایی و صعود به تپه شهدای گمنام دفاع مقدس بسیجیان مهندسین کشاورزی و همچنین بسیجیان عضو پایگاه بسیج اداره کل منابع طبیعی استان و پایگاه بسیج محیط زیست استان و پایگاه بسیج دامپزشکی استان، قرائت زیارت عاشورا و روایتگری از شهدا توسط روحانی راوی حاج آقا باقری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: دیدار نیروهای مسلح با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه ارتش و ناجا با نماینده ولی فقیه در استان ساعت ۱۱ صبح نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس نماینده ولی فقیه نیروهای مسلح لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی توانند کاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد در دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک نهاد پرتوان و شجره قوی و مقتدر است که نه فقط در عرصه نظامی، بلکه در تمام عرصه‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع جانانه کرده است.

وی ادامه داد: به برکت امام (ره) و بصیرت مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت و خداوند زمینه حفظ آن را فراهم کرد، امروز سپاه کنار ارتش و نیروی انتظامی یار و یاور انقلاب اسلامی است و این‌ها از الطاف الهی به این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئله حجاب در جامعه، گفت: دست دشمن در مشکلات عفاف و حجاب آشکار است، دشمن در جنگ نرم نقش ایفا می‌کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به فضل پروردگار به طوری موفق بوده است که رژیم صهیونیستی در مانده شده است، افزود: در شرایطی موشک‌های ایران به زمین برخورد که پایگاه هوایی نواتیم از حفاظ‌ترین پایگاه‌های روی کره زمین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت‌های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی‌توانند کاری کند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: نباید در جنگ روایت‌ها فریب بخورد آنها می‌خوانند این عملیات را کوچک بشمارند.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: استمرار و خستگی ناپذیر بودن، بی‌حاشیه بودن و نگاه عمیق ولایی و سالم، حضور اجتماعی در همه عرصه‌ها، بی توقع بودن و اخلاص او مکمل کننده جهاد دفاع مقدس جمعی بود، همه این ویژگی‌ها دل‌ها را به سمت خود کشید و آن تشیع بزرگ اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به مشکلات در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: حرف‌های افرادی که در حوزه مسکن مسائلی دارند باید شنیده شود و راه حلی برای مسائل پیدا شود.

کد خبر 745972

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش