Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:00:23 GMT

وزیر علوم روز سوم مهر ماه به دانشگاه شریف می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۰۴۶

وزیر علوم روز سوم مهر ماه به دانشگاه شریف می‌رود

محمدعلی زلفی گل همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید روز شنبه سوم مهرماه به دانشگاه شریف می رود و بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حضور می یابد.

قرار است این مراسم در سالن جباری دانشگاه صنعتی شریف و از ساعت ۹ صبح برگزار شود.

شنیده ها حاکی از این است که رئیس جمهوری برای مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در یکی از دانشگاه های مناطق محروم حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  /ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر علوم دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم