Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه ۹۵ درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز به صورت مجازی یا حضوری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا، محمدحسین دارایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: شروع سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است که از جمله می‌توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش‌آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان شرایط مساعدی برای حضور در مدارس فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۵ درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس به صورت تدریجی خواهد بود گفت: مدارس روستایی و عشایری با ۱۵ دانش‌آموز از ابتدای مهر و مدارس روستایی تا ۳۰ نفر نیز در هفته دوم یا سوم مهر در مدارس حاضر خواهند شد.

دارایی گفت: در مدارس پرجمعیت تا ۳۰۰ نفر حضور دانش‌آموزان از ابتدای آبان ماه و مدارس بالای ۳۰۰ نفر در نیمه دوم آبان ماه به صورت گروه‌بندی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس کمیته سلامت تشکیل شده است گفت: در تمام مدارس شورای مدرسه متناسب با شیوه‌نامه‌ها باید زمینه حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند به اقدامات صورت گرفته برای شروع سالتحصیلی اشاره کرد و گفت: کار ساماندهی کلاس‌ها و دبیران انجام شده و کتاب‌های درسی نیز در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شده است.

وی افزود: مراسم جشن غنچه‌ها و جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه و مراسم بازگشایی و زنگ مقاومت در روز شنبه سوم مهرماه اجرا می‌شود.

دارایی افزود: با شروع سال تحصیلی بیش از ۲۶ هزار دانش آموز که ۵۶ درصد آنها ابتدایی هستند در ۲۳۱ آموزشگاه و ۹۳۵ کلاس درس حاضر می‌شوند و به صورت مجازی یا حضوری آموزش‌های درسی را فرامی‌گیرند.

وی گفت:  شروع سالتحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در مدارس مستلزم همکاری خانواده‌ها، مردم و رسانه‌هاست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند مدیر آموزش و پرورش نهاوند حضور دانش آموزان سال تحصیلی شروع سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی اظهار کرد: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و طی تفاهم‌نامه کشوری، طرح ملی ماهر فی‌مابین جمعیت هلال احمر کشور و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری منعقد شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلف مشارکتی در راستای اجرای این طرح برای توسعه آموزش مهارت‌های هنری، ورزشی و اجتماعی دانش‌آموزان تدوین شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح، حداقل یک مهارت آموزشی را فرا می‌گیرند اما سرفصل‌های آموزشی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی متفاوت است و متناسب با سن دانش آموزان ارائه می‌شود.

حسینی اظهار کرد: طرح ماهر مختص دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم و ششم) است که با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ۲ ساعته، دانش آموزان و والدین آنها با سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر مانند حفظ خونسردی در حوادث، شماره تلفن‌های اضطراری، نقاط امن و نحوه پناه‌گیری و خروج از نقاط امن آشنا می‌شوند.

مرحله اول اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه امسال اجرا و پس از آن در سال تحصیلی جدید از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 6080017

دیگر خبرها

  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات