Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران سازمان فناوری اطلاعات تأکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به این نقطه برسد که پیشران خدمات‌رسانی فناورانه باشد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور امروز در جمع هیئت عامل، مدیران و معاونان سازمان فناوری اطلاعات، حضور یافت و از بخش‌های مختلف این شرکت دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این روز‌ها اهمیت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست چراکه در حال حاضر همه شئون زندگی روزمره مردم به این حوزه گره خورده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم این اعتقاد وجود دارد که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی حل معضل اشتغال را با راهکار‌های فناورانه می‌توان حل کرد گفت: بر همین اساس در دوره جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه رفیعی پیدا کرده و به‌نوعی اکنون ما پذیرفته‌ایم که راهبر این حوزه شناخته شویم.

زارع‌پور افزود: بنابراین در دولت سیزدهم نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بالطبع سازمان فناوری اطلاعات خیلی پررنگ است و ما باید متناسب با این نقش خود را آماده کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به‌ضرورت بازنگری در مأموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید گفت: در دوره جدید که مأموریت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، حتماً باید توجه کرد که برای سازمان فناوری اطلاعات در این طرح کلان ملی جایگاه ویژه در نظر گرفته شود.

وی افزود: به اعتقاد من سازمان فناوری اطلاعات بازوی اصلی در لایه‌های غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات است و باید در بازنگری مأموریت‌های این سازمان به این مسئله توجه ویژه‌ای کرد. سازمان فناوری اطلاعات باید متولی - نه لزوماً متصدی - بسیاری از اقدامات در حوزه غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه موفقیت ما زمانی رقم می‌خورد که خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده به مردم بتواند گره‌ای از مشکلات آن‌ها را باز کند گفت: همه ما باید تلاش کنیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به این نقطه برسد که تبدیل به پیشران خدمات‌رسانی فناورانه شود.

در ابتدای این دیدار، محسن نادری‌منش، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های سازمان ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت‌مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خو د را ارائه کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف سازمان فناوری اطلاعات بازدید کرد.   بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی همراه اول برای همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات   انتهای پیام/ برچسب ها: وزیر ارتباطات عیسی زارع‌پور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ارتباطات عیسی زارع پور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد

آفتاب‌‌نیوز :

سایت روحانی روایت کرده، یکی از سؤالاتی که از روحانی پرسیده شد، درباره جلسه فرماندهان سپاه پاسداران با او پس از انتخابات ۹۶ بود که روایت‌های مختلفی از آن شده است. اما روایت رئیس‌جمهور پیشین این‌طور است:

به گزارش سایت حسن روحانی، آن جلسه برای صلح و صفا پس از انتخابات بود. برای این آمده بودند بگویند شما که انتخاب شده‌اید ما هم کنار شما هستیم، با هم می‌خواهیم کار کنیم. موقع خداحافظی سردار شهید سلیمانی درخواستی داشت که بقیه فرماندهان هم تکرار کردند که وزیر دفاع سپاهی باشد. در دولت یازدهم وزیر از اعضای سپاه بود. من گفتم بعید می‌دانم، اما همچنان دارم فکر می‌کنم. وزیر دفاع هم جزو وزرایی است که در نهایت باید رهبری موافقت کنند. من قبل از این جلسه به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

البته برخی وزرا مانند وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی با مقام معظم رهبری معرفی می‌شوند. در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم. درباره بعضی وزرا ایشان نظری نمی‌دادند، اما مثلا از آقای حجتی در وزارت جهاد کشاورزی راضی بودند. ابتدای دولت یازدهم وقتی به ایشان گفتم آقای حجتی را می‌خواهم معرفی کنم، ایشان گفتند خیلی خوب است. دولت دوازدهم آقای حجتی قبول نکرد. فرد دیگری را برای وزارت تعیین کرده بودم. وقتی به رهبری گفتم، ایشان گفتند چرا آقای حجتی نیست؟ گفتم آقای حجتی خودش قبول نکرد. گفتند نه صدایش کنید و خودتان به او بگویید. دوباره آقای حجتی را خواستم و پذیرفت، البته سال ۹۸ استعفا داد.

روحانی در پاسخ به سؤالی راجع به دکتر ظریف گفت: در ابتدای دولت‌های یازدهم و دوازدهم که وزرا را با رهبری چک کردم، ایشان موافق وزارت آقای ظریف بودند.

دیگر خبرها

  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟