Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال وجود ندارد، اظهار داشت: واکسن به اندازه کافی در استان موجود است، واجدین شرایط تزریق واکسن در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند تا هرچه سریعتر شاهد پوشش کامل واکسیناسیون در استان باشیم، کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت را شکننده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته روند شیوع بیماری کرونا در پیک پنجم نزولی شده است، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان ۵۰ درصد است و باتوجه به کاهش رعایت دستورالعمل ها در هفته‌های اخیر در کشور و بالتبع آن در استان وضعیت فعلی شکننده است و امکان افزایش آمار ابتلا وجود دارد.

بیشتر بخوانید

۲۱.۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری علیه کرونا واکسینه شدند

مردانی افزود: اگر مردم بحث واکسیناسیون و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرند، امکان ورود به پیک بعدی با سرد شدن هوا در هفته‌های آینده وجود دارد، مردم هم‌چنان باید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ترغیب شوند.

او با بیان اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال در چهارمحال و بختیاری برداشته شده است، گفت: واکسن به اندازه کافی در استان موجود است، واجدین شرایط تزریق واکسن در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند تا هرچه سریعتر شاهد پوشش کامل واکسیناسیون در استان باشیم، باتوجه به اینکه در روز‌های آینده واکسیناسیون دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد، بنابراین مردم در تزریق تعلل نکنند.

مردانی با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همواره با دقت انجام شود، خاطرنشان کرد: تمامی شهر‌های چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده‌اند، اما در شهرستان‌های نارنجی و زرد باید بر اساس دستورالعمل‌ها محدودیت‌ها اجرا شود.

او ادامه داد: محدودیت شبانه و ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های نارنجی و زرد هم‌چنان پابرجا است و خودرو‌های که محدودیت‌ها را رعایت نکنند، مشمول جریمه می‌شوند.

مردانی در خصوص سفر اربعین، توضیح داد: پیش شرط اعزام افراد به سفر اربعین تزریق دو دوز واکسن و تست منفی کرونا است، افراد نمی‌توانند حتی یک روز زودتر از موعد مقرر دوز دوم واکسن خود را تزریق کنند، بنابراین این افراد به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

در ادامه جلسه شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۶۹۱ مورد بازرسی از ادارات استان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۲۷۹ مورد بازرسی در مرکز استان و ۴۱۲ مورد نیز از ادارات در سطح شهرستان‌ها بوده است.

او افزود: در روند بازرسی‌های بهداشتی از ادارات چهارمحال و بختیاری دو مورد اخطار کتبی و ۵۲۰ مورد اخطار شفاهی صادر شده است.

قائدی اضافه کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات چهارمحال و بختیاری از ۶۰ درصد در ابتدای امسال به ۸۰ درصد رسیده است، بازرسی‌ها تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و دورکاری نیز بر اساس رنگ‌بندی جدید باید اجرا شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن دستورالعمل های بهداشتی رعایت دستورالعمل های بهداشتی رعایت دستورالعمل ها چهارمحال و بختیاری تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

آقای صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌همت نوع دوستان شهرستان بروجن، ۸ میلیارد ریال به‌منظور آزاد‌ی زندانیان جرائم غیر‌عمد در جشن گلریزان امسال جمع‌آوری و زمینه آزادی تعدادی از آن ها و بازگشت به خانواده فراهم شد. 

بیشتر بخوانید

چشم انتظاری ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری برای کمک خیران

وی افزود: هم‌اکنون ۱۷ زندانی جرائم غیر‌عمد در این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزاد‌سازی می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری