Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@08:06:20 GMT

دستگیری عامل فروش مدارک جعلی گواهینامه در دهلران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۱۹۴

دستگیری عامل فروش مدارک جعلی گواهینامه در دهلران

سرهنگ منوچهر مکی،فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق تبلیغات فریبنده در بستر اینستاگرام تحت عنوان صدور گوهینامه رانندگی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و تخصصی، موفق شدند متهم پرونده که با استفاده از تبلیغات فریبنده و دروغین قربانیان خود را با وعده ارسال گواهینامه رانندگی با امکان استعلام گیری از پلیس راهور جذب و با دریافت مبالغی از آنان کلاهبرداری می‌نمایند، در یکی از استان‌های غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، با بیان اینکه متهم در مواجهه با مستندات به بزه انتسابی معترف شد، عنوان داشت: مبالغ کلاهبرداری شده به حساب شاکی پرونده استرداد و متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، ادامه داد : امروزه افرادی فرصت طلب با هویت جعلی در فضای مجازی و با فریب کاری با انتشار آگهی‌هایی در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی و یا در سایت‌های آگهی از برخی هموطنان تحت عنوان‌هایی مانند فروش مدراک از جمله مدرک تحصیلی، مدارک هویتی و... اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ مکی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به ادرس www.Cyberpolice.ir و همچنین شماره تماس‌های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ گزارش نمایند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث انتظامی شهرستان گواهینامه مدارک جعلی فروش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی مهران غفوریان بیوگرافی مهران غفوریان مهران غفوریان لاغر مهران غفوریان در قورباغه پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی فیلم پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی پیشگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به کلاهبرداری ۱۴۰میلیارد ریالی در چرداول
  • دستگیری کلاهبرداری ۱۴۰ میلیارد ریالی در چرداول
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در چرداول
  • دستگیری کلاهبردار ١۴٠ میلیارد ریالی در چرداول
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران