Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عابدینی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن شهید امامی برگزار شد اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه پیش از آغاز دفاع مقدس و نبرد بر علیه کشور جلوه زیبایی از همراهی و همدلی این دو مجموعه علمی به تصویر کشاند.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین همراهی و همدلی دیگر اقشار جامعه در نبرد با دشمن و متجاوزین جلوه‌هایی زیبا از عشق به اسلام و انقلاب را در نخستین سالهای پیروزی انقلاب به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم از ابتدای انقلاب تا به امروز حامی اصلی انقلاب و آرمانهای ناب آن بوده‌اند و این همراهی جای تقدیر دارد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دفاع مقدس به مثابه واقعی یک دانشگاه بود، تاکید کرد: دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف اقتدار امروز کشور را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: کشوری که در ابتدای دفاع مقدس از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات محروم بود امروز یک کشور پیشرفته نظامی است که حتی تجهیزات نظامی و دفاعی به دنیا صادر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان یادآورد: این قدرت نظامی و اقتدار پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است و با همین پشتوانه دشمنان به استیصال کشیده شده‌اند.

کد خبر 5310349

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامدا یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

به همین مناسبت امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این فرماندهان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 844777 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس