Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر در قبال بازیکنانی که در جام جهانی شرکت می‌کنند می خواهد همان موضعی را داشته باشد که در قبال تماشاگران داشته و واکسیناسیون را الزامی نماید.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تایمز، دولت قطر در حال تلاش برای اجباری کردن واکسن کرونا برای بازیکنان فوتبال در آستانه جام جهانی فوتبال است که سال آینده در این کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور حاشیه خلیج فارس قبلاً اعلام کرده است که طرفداران شرکت کننده در این مسابقات که از نوامبر ۲۰۲۲ آغاز می‌شود، باید به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند تا حق ورود به این کشور و ورزشگاه‌ها را داشته باشند.

در ماه ژوئن سال جاری، خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی، نخست وزیر اعلام کرد که در تلاش است تا یک میلیون دوز واکسن اضافی را برای ایمن سازی هواداران تأمین کند.

قطر در حال حاضر بیش از ۴.۶ میلیون واکسن تزریق کرده است و ۸۲ درصد از جمعیت آن به طور کامل واکسینه شده است و از بالاترین نرخ های جهان است.

به گفته The Athletic قطر در قبال بازیکنانی که در جام جهانی شرکت می‌کنند نیز از موضع یکسانی برخوردار است و این می‌تواند ستاره‌هایی را که تمایلی به واکسن زدن ندارند را درگیر کند.

سخنگوی فیفا به این رسانه گفت: با توجه به همه گیری کووید -۱۹، قطر به عنوان کشور میزبان ضمانت‌های لازم برای حفاظت از سلامت و ایمنی همه شرکت کنندگان در مسابقات را ارائه می‌دهد و باید تمامی قوانین را پذیرفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی قطر واکسیناسیون کرونا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری

۸آبان ۱۴۰۲ ۳۰ اکتوبر یک رسانه عبری اطلاعاتی را منتشر کرد که پرده از واقعیتی بر میداشت که میتوان آن را دلیل اصلی حمله پیش دستانه حماس در ۷ اکتبر به اسرائیل دانست پروژه کوچ اجباری فلسطینی ها.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072848 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور