Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:38:19 GMT

دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۲۵۰

دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی

دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث فرهنگی همزمان با روز جهانی گردشگری، از سوی باشگاه گردشگری فرهنگی پایدار یونسکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگاه با همکاری کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران و مشارکت گروه پژوهشی گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» و به صورت مقطعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا روز یکشنبه، چهارم مهرماه ۱۴۰۰ به آدرس https://b2n.ir/w74564 مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۳ ۶۴ ۲۲ ۰۹۳۸ تماس بگیرند.

لینک برنامه و جدول زمانبندی کارگاه آموزشی «دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی» که در روزهای ۵ تا ۷ مهر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود بعد از ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان اطلاع داده خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در پایان این دوره، گواهی‌نامه کمیسیون ملی یونسکو - ایران را دریافت می‌کنند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري گردشگری پایدار میراث جهانی یونسکو یونسکو روز جهانی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد

علی مستوفیان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی سال ۱۴۰۲ بابت اجرای مصوبات سفر به خراسان شمالی اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: باتوجه‌به اینکه استان خراسان شمالی نیاز به جذب اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، کارگاه‌های صنایع‌دستی و مرمت بناهای تاریخی و … دارد، با پیگیری‌های صورت‌گرفته ۳۸۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ۱۴۰۲ طرح‌های تملک دارای سرمایه‌ای برای حوزه‌های گردشگری میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی جذب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی می‌تواند به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای ارائه خدمات مناسب، ماندگاری مسافر کمک کند، تأکید کرد: از محل این اعتبار اقداماتی چون ساماندهی و مرمت بناهای مهم تاریخی، احداث و تکمیل موزه‌ها، ایجاد سیستم حفاظتی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، مطالعه ایجاد مجتمع‌های گردشگری، مطالعه و شناسایی زیرساخت‌های موردنیاز محورهای گردشگری و… انجام می‌شود.

کد خبر 6078665

دیگر خبرها

  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • بازدید از اماکن گردشگری فارس از  مرز ۲۰ میلیون گذشت 
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس
  • خراسان جنوبی ۱۴ روستای هدف گردشگری مصوب دارد
  • رونق گردشگری خراسان جنوبی با ۱۴ روستای هدف گردشگری