Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:58:37 GMT

۱۵۰رزمنده شهرستان لنده تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۳۱۵

۱۵۰رزمنده شهرستان لنده تجلیل شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:گفت:رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند، تا سرزمین مادری خود نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنندو امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در مراسم تجلیل از۱۵۰رزمنده شهرستان لنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند، تا سرزمین مادری خود نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد:در این برهه از تاریخ که دشمن  سعی دارد با راه اندازی جنگ نرم باعث  تضعیف اعتقادات  نسل جوان ما شود، از مهم ترین نیازهای جامعه ما برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل جوانی است که در صحنه های دفاع مقدس نبودند ولی تشنه حقایق و رشادت های رزمندگان برای ایثار و از خود گذشتگی هستند.


فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان کرد: از مهم ترین اولویت کاری  ما در طول خدمت خود،خدمت بی منت  به آحاد مردمی است که در طول تاریخ ثابت کردند، در تمام عرصه ها یار ویاور نظام هستند.
 
تورج رزمجو، فرماندار شهرستان لنده نیز در ادامه گفت: ۸سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ است که دلاوری ها و از خودگذشتگی های زنان و مردان غیور انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد.

وی با اشاره به اینکه روزهای آغازین انقلاب بود که سلطنت طلب ها، منافقین، گروه های ضد انقلاب دست به تحرکاتی زدند و نسبت به بمب گذاری و ترور افراد و اشخاص مختلف نظام اقدام کردند اظهار کرد:آرامش، امنیت و شغلی که هم اکنون ما داریم  را مدیون شهداء و رزمندگان هستیم.


رزمجو گفت: رشادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ فردی پوشیده نیست چرا که رشادت ها و حماسه های این ملت در هیچ برهه ای از زمان فراموش شدنی نیست.


فرماندار شهرستان لنده افزود: کشورهای شمالی ما روزی جزئی از خاک ما بودند ولی به دلیل بی عرضگی حاکمان آن روز این خاک از ما جدا گردید ولی در دفاع مقدس با وجود هجمه بیش از ٧٠کشور جهان ایران با هدایت های عالمانه امام خمینی(ره) و فرماندهان ما در دفاع مقدس ذره ای از خاک ما تصرف نشد.

رزمجو گفت: ایران هراسی نسخه شوم دشمنان برای پیشگیری از فراگیر شدن اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که الحمدالله این اقتدار روز به روز در حال تعمیق است.

وی ادامه داد:امروز به برکت نفس قدسی امام راحل و رهنمون های عالمانه مقام معظم رهبری و اقتدار روز افزون نیروهای مسلح ما ایران اسلامی به بهترین جایگاه در جهان رسیده است که این عزت و افتخار را مدیون شهدا و رزمندگان و مدافعین حرم می دانیم.

در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل، امام جمعه شهر لنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه ای از ایثار و رشادت های شاهدان شهیدی است که با تقدیم خون خویش امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: مقام شهید در بهشت آن قدر مهم است که در بهشت هشت درب دارد که یکی از باب های آن مخصوص شهیدان است که ارزش و منزلت جایگاه شهیدان را نشان می دهد.

امام جمعه شهر لنده گفت: صداوسیما و همه مراکز فرهنگی باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت لازم را داشته باشند و با شیوع بیماری کرونا بیشتر هجمه های فرهنگی و شبیخون های مختلف دشمن افزایش یافته است.

وی گفت: رسالت امروز حرکت جهادی در حوزه فرهنگ و شهادت است که سیره و روش شهدا باید در جامعه تبیین شود.

وی افزود:توجه به رعایت پوشش و حجاب در جامعه یکی از نیازهای اساسی در جامعه است که متاسفانه این مهم به فراموشی سپرده شده است و کمتر نسبت به این مهم توجه می شود.

به گزارش ایسنا، همزمان با ۳۱شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تکریم و تجلیل از ۱۵۰نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور امام جمعه،فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و اعضای شورای تامین و اداری و سایر اقشار مختلف بسیج  در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  این شهر تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها هفته دفاع مقدس شهرستان لنده هشت سال دفاع مقدس شهرستان لنده ما در طول رشادت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان

استاندار همدان در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قشر‌های جامعه با وحدت رویه برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و به فضل الهی با اقتدار و عظمت توانستند، از مرز‌های ایران صیانت کنند و هم اکنون در برابر مستکبران و متجاوزان با قوت ایستاده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد نقش حضور و پشتیبانی بانوان را از نیرو‌های مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اهمیت توصیف کرد و گفت: حمایت‌های بی دریغ بانوان از مردان غیور و دلاور نوعی دلگرمی و تشویق و ترغیب برای مجاهدان خاک وطن بود.

او گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی ببرند و بدانند که موشک‌های ایران هزاران کیلومتر را طی می‌کنند می‌توانند بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد و شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: جانبازان، مجاهدین فی سبیل الله هستند و در دفاع مقدس با همه وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود هم گذشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم