Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین بارسلونا معتقد است سرمربی کنونی السد گزینه مناسبی برای هدایت کاتالان‌ها است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندرس اینیستا که 22 سال در باشگاه بارسلونا حضور داشت و به مدت 16 سال هم برای تیم اصلی این باشگاه بازی کرد و افتخارات زیادی را با این تیم به دست آورد، می‌گوید هم‌تیمی پیشینش آماده هدایت آبی‌واناری‌ها است، این در حالی است که رونالد کومان به خاطر شکست اخیر بارسا مقابل بایرن مونیخ و تساوی شب گذشته خانگی مقابل گرانادا جایگاهش روی نیمکت کاتالان‌ها متزلزل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک ویسل کوبه ژاپن در گفت‌وگو با سایت «گل» درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا به عنوان سرمربی گفت: در حال حاضر خودم را در این جایگاه نمی‌بینم، اما هر اتفاقی بیفتد، اگر لحظه‌اش فرا برسد آن را در نظر خواهم گرفت. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که دوست دارم به بارسا برگردم، این بسیار واضح است.

وی افزود: روزهایی وجود دارد که شما فکر می‌کنید می‌خواهید مربیگری کنید، اما دیگران چنین نظری ندارند، برای همین نمی‌دانم چه خواهد شد. در حال حاضر بازی می‌کنم و تصور چیز دیگری دشوار است. این درست است که من باید به مربیگری فکر کنم و ببینم چه احتمالاتی وجود دارد. کاری که دوست دارم انجام دهم و فکر می‌کنم انجام خواهم داد، دریافت مدارک مربیگری است.

جلسه اضطراری لاپورتا با هیئت مدیره بارسلونا/ اضافه شدن کونته و پیرلو به کاندیداهای جانشینی کومان

اینیستا همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید که ژاوی آماده سرمربیگری بارسلونا است؟»، اظهار داشت: اگر از من می‌پرسید که ژاوی را می‌توانم روی نیمکت مربیگری بارسلونا تصور کنم، باید بگویم بله. در کنار اینها او در حال تمرین و آماده کردن خودش برای سرمربیگری بارسلوناست. ژاوی اعتماد به نفس لازم برای این چالش را دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان ژاوی بارسلونا رونالد کومان ژاوی بارسلونا مربیگری بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا