Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:21:38 GMT

سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۳۴۷

سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «سید محمد مقیمی» به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکمی که دکتر زلفی گل برای دکتر سید محمد مقیمی صادر کرده، آمده است: "نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان) گرامی، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش_محور، پژوهش آموزش_محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم."

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ دکتر مقیمی متولد ۱۳۵۰ عضو هیات علمی و استاد تمام رشته مدیریت دولتی دانشگاه تهران است که معاون آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور (از سال ۱۳۹۵ تاکنون)، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲)، رئیس کمیسیون مشورتی علوم انسانی دانشگاه تهران و عضو هیات منتخب دانشگاه تهران (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)، رئیس هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)، رئیس کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵)، رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵)، عضو شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی (از سال ۱۳۹۶ تاکنون)، عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲) را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم دانشگاه تهران دانشگاه تهران تا ۱۳۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد