Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت ارشاد داشته‌ایم که کار‌های اجرایی را به زودی شروع کنیم و پیشنهاد کرده‌ایم ظرفیت ساخت مسکن از ۱۰ هزار واحد فعلی به ۶۰ هزار واحد افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده اظهار کرد: پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه که ۹ مردادماه بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ارشاد منعقد شد، اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول احداث ۱۰ هزار واحد مدنظر قرار گرفت که تا کنون ۹ هزار نفر معرفی شده‌اند و منتظر لیست ۱۰۰۰ نفر باقی‌مانده هستیم. هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه‌های در حال احداث یا پروژه‌های جدید معرفی خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه احتمال افزایش ظرفیت پروژه خبرنگاران تا ۶۰ هزار واحد وجود دارد گفت: آمادگی خود را برای اضافه کردن ۵۰ هزار واحد به ۱۰ هزار واحد کنونی در طرح مسکن خبرنگاران اعلام کرده‌ایم که بستگی به ظرفیت اعلامی وزارت ارشاد دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اسامی حدود ۸۰ هزار نفر در صندوق هنر وجود دارد که ۵۳ هزار خانه اولی مشمول طرح‌های مسکن جامعه هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند. درخصوص اولویت‌بندی کسانی که معرفی می‌شوند ما دخل و تصرفی نداریم و طبق لیست وزارت ارشاد عمل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان در تهران؛ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

محمودزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن، واحد‌های جدید از جمله مسکن خبرنگاران مشمول تسهیلات این قانون می‌شود یا خیر، گفت: تمام امتیازاتی که در طرح جهش تولید و تامین مسکن برای متقاضیان قائل شده شامل پروژه‌های اقدام ملی نیز خواهد شد. البته این پیشنهاد را در شورای عالی مسکن مطرح می‌کنیم که تسهیلات و مشوق‌ها شامل همه طرح‌های در حال اجرا و آینده شود.

وی درباره رقم تسهیلات و نرخ سود واحد‌های طرح جهش تولید مسکن اظهار کرد: هنوز مصوبات را نداریم و تا حدود یک هفته دیگر که جزئیات ارائه شد آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد