Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی را به سِمَت فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش و رئیس هیئت مدیره بنیاد تعاون آجا و مهندس جعفر آقایی را به عنوان مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.

امیر سرلشکر موسوی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بنیاد تعاون ارتش، عملکرد فعلی بنیاد را نسبت به گذشته مطلوب‌تر خوانده و چشم انداز آن را رفع دغدغه معیشت به ویژه در حوزه مسکن کارکنان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه، امید، اعتماد و رضایت نسبی کارکنان ارتش نسبت به عملکرد بنیاد را یک سرمایه بزرگ و اصلی دانسته و بر حفظ این سرمایه و ارتقای آن تاکید کرد.

در این جلسه امیر سرتیپ خرم‌طوسی گزارش کوتاهی از عملکرد بنیاد ارائه کرد و تحولات ایجاد شده در سه سال گذشته را مرهون تدابیر، حمایت‌ها و راهنمایی‌های فرمانده کل ارتش و همکاری و همدلی تمامی مسئولان و فرماندهان اعلام کرد.

مهندس آقایی نیز با ارائه گزارش عملکرد کوتاهی، برنامه‌های آتی، سرعت بخشیدن به اجرا و پیشرفت پروژه‌ها و شفاف‌سازی در عملکردها و پاسخگویی به ذی‌نفعان را اولویت کاری خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ارتش عملکرد بنیاد تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش