Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@12:10:13 GMT

رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۴۶۸

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد. ناطقان: سردار ناظری امروز در سفر به این شهرستان اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: این پسر بچه از استان‌های غرب کشور ۹ روز قبل به گروگان گرفته شده و به استان‌های شرقی کشور منتقل می‌کنند که با نیابت قضایی به این شهرستان و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان در این استان اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله توسط پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با اعزام نیابت و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم‌ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک‌ترین آسیبی گروگان آزاد شد و به عنبرآباد منتقل شد.

ناظری بیان داشت: این پسربچه به‌زودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور برمی‌گردد و همین جا به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم وامنیت مردم را دارند با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.

سلیمانی دادستان عنبرآباد در این خصوص گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبرآباد مبنی بر گروگان‌گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان‌های غربی کشور به عنبرآباد واصل شد و تعدادی از متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و احدی از متهمین با تلاش شبانه‌روزی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با استفاده از کارهای اطلاعاتی و ظرفیت سران طوایف و متنفذین جلسات متعددی برگزار شد و به لطف خدا محل اختفا گروگان‌گیران در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور شناسایی شد و با اعزام نیرو به این محل گروگان در صحت و سلامت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و به‌زودی به آغوش گرم خانواده در غرب کشور باز خواهد گشت.

دادستان عنبرآباد گفت: کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را دارند دستگاه قضا و انتظامی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: رهایی گروگان ، آدم ربایان ، ربوده شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهایی گروگان آدم ربایان ربوده شدن غرب کشور آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های طبیعی وگردشگری عنبرآباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان تپه‌های باستانی باقی‌مانده از تمدن ارت واقع در کنار صندل، مقبره سالار رضا در روستای گرم علیا، قلعه میرناصرخان در دوساری، قلعه ملک‌آباد در زاخت، قلعه سموران در رود فرق از جمله آثار باستانی و تاریخی  عنبر آباد است.

آبشار وروار ، چشمه بندر دوساری ،روستای خوش آب و هوای امجز و دره سرسبز گمرکان  وچشمه آب معدنی رود فرق  از زیباترین جاذبه های گردشگری عنبر آباد است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • جاذبه‌های طبیعی وگردشگری عنبرآباد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند