Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای قهرمانی جهان اسپانیا از ۲۳ شهریور ماه در اردن آغاز شد که ایران در گروه دوم با تیم‌های اردن، فلسطین، سوریه، کویت و ژاپن هم گروه بود.

عصر امروز سه شنبه ۳۰ شهریورماه تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف تیم ملی سوریه رفت که ملی پوشان کشورمان موفق شدند علی رغم همه حواشی و مشکلات چند روز اخیر این رقابت‌ها، با نتیجه ۳۸ بر ۱۹ حریف خود را شکست دهند و به عنوان تیم دوم گروه B علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان جهان را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های گروهی و توپی بانوان ایران، علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های هندبال آسیا، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا را کسب کرد تا ضمن حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت‌های آسیایی، برای نخستین بار رؤیای جهانی شدن بانوان هندبال ایران را محقق سازد.

شاگردان قانع با کسب این پیروزی صاحب هشت امتیاز شدند و پس از ژاپن به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بر این اساس با توجه به جدول رده بندی پس از بازی‌های امروز، کره جنوبی و قزاقستان از گروه A و ژاپن و ایران از گروه B راهی رقابت‌های نیمه نهایی شدند و کره جنوبی – ایران و ژاپن – قزاقستان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پنجشنبه هفته جاری، اول مهر، برگزار می‌شود. روز شنبه، سوم مهر، نیز با برگزاری رقابت فینال و رده بندی، هجدهمین رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا به پایان می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال سوریه سوریه مسابقات قهرمانی آسیا هندبال مرحله نیمه نهایی قهرمانی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور