Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه آستارا، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، طرح نصب کتیبه و تمثال شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر سر درب منازل شهدای گرانقدر این شهرستان مرزی و بندری آغاز شد.

سرهنگ بهزاد قنبری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آیین های چهل و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰، همزمان با سراسر کشور با شعار "ما مقتدریم" در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، اقتدار ایران در این است که مردم به عنوان پشتوانه و ولایت فقیه به عنوان پیش برنده این نظام، نقش مهم و کلیدی دارند، ادامه داد: رشادت ها و از جان گذشتگی های ایثارگران، رزمندگان و شهدای آن دوران به هیچ عنوان قابل فراموش شدن نیست.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس ایران اسلامی با معنویات همراه بود، افزود: رزمندگان در تثبیت انقلاب نقش مهم و عمده ای را ایفا کردند.

قنبری، تجلیل از ۸۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس را نخستین برنامه این هفته در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: از امروز نصب کتیبه و تمثال مبارک شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب بر سر درب منازل آنها، با هدف معرفی این بزرگواران به نسل جدید و پاسداشت رشادت های بی مثال آنها در سطح شهرستان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: در نخستین اقدام، کتیبه و تمثال شهدای گرانقدر محمدزاده، نجف یار، فیض اللهیان و نیروفر در شهرهای آستارا و لوندویل و روستاهای باغچه سرا و ویرمونی نصب می شود.

فرمانده سپاه آستارا با بیان اینکه در این هفته مسکن های محرومین به مالکان آنها تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: در این ایام از اقدامات گروه های جهادی در رنگ آمیزی مدارس و ساخت سرویس بهداشتی مساجد نیز رونمایی می شود.

وی ویزیت رایگان در مناطق محروم را از دیگر اقدامات جامعه بسیج پزشکان و پرستاران در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ادای احترام به شهدای گرانقدر در مزار شهدای شهرستان و آرامگاه شهدای گمنام، از دیگر برنامه های این هفته می باشد که رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح را پس از آن خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از شاخص ترین برنامه های این هفته در شهرستان است که در این زمینه اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها خانواده های شهدا شهدا شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد