Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی،کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا کنون هیچ کسی در این زمینه با بنده صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.
وی در واکنش به این سوال که اگر به شما پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس به صورت رسمی ارائه شود آیا آن پیشنهاد را می پذیرید؟، گفت: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است، اما صادقانه می‌گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیئت مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در پاسخ به این سوال که از بین نامزدهایی که به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شوند،کدام گزینه را شایسته این پست می‌دانید، تاکید کرد: در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی مطرح شده‌اند اما بنده معتقدم که در شرایط کنونی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته‌اند راحت‌تر و بهتر می‌توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی‌تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید محل آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت‌ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه‌های مطرح شده من معتقدم که آقای محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه‌های بهتری هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که فوتبالی ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی‌ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس محمد دادکان دادکان حبیب کاشانی پرسپولیس اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!