Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:11:11 GMT

تکمیل چهار مدرسه نیمه تمام در گلباف

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۶۰۶

تکمیل چهار مدرسه نیمه تمام در گلباف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش گلباف با بیان اینکه، خوشبختانه در مرکز شهر گلباف مشکل فضای آموزشی نخواهیم داشت، گفت: مدرسه سردار پورجعفری در دست ساخت است به همت یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و اعتبارات زیادی با پیگیری ایشان به استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، افزود: مدرسه سردار شهید پور جعفری گلباف با ۴۹۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد ریال در این شهر ساخته شده است.

واعظی نژاد با بیان اینکه مشکل عایق‌های رطوبتی را تا آنجایی که توان داشتیم در شهر گلباف برطرف کرده ایم، افزود: بحث آسفالت مدارس را با توجه به اولویت‌های آموزش و پرورش در دستور کار داریم و محوطه مدارس گلباف هم با توجه به سهمیه آسفالت خواهند شد.

او تصریح کرد: ۱۸ سرویس بهداشتی در بخش گلباف تعمیر خواهند شد و اگر نیاز به ساخت سرویس بهداشتی جدید نیز باشد ما آمادگی داریم تا با توجه به نیاز مشکل را حل کنیم.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه گازکشی مدارس، عنوان کرد: عمده مدارس استان به سیستم گرمایش مرکزی شوفاژ مجهز شده است، ولی مشکل جدیدی که داریم آن هم، انشعاب گاز به مدارس روستا‌های شمالی استان است که با پیگیری‌های انجام شده با سازمان نوسازی مدارس، به زودی کار لوله کشی گاز مدارس اجرا خواهد شد.

او افزود: مدرسه شهید بهشتی گلباف با ۷۰۰ مترمربع زیر بنای آموزشی و ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد ریال در حال ساخت است.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در خصوص شهدای خدمت اداره برق گفت: این موضوع در حدود اختیارات استان نیست و باید خارج از کشور پیگیری شود لذا باید یکسری مجوز‌ها دریافت شود تا طی سلسله مراتبی ببینیم می‌توانیم مجوز بگیریم که نیرو‌های اداره برق سیل حرمک جزو شهدای خدمت محسوب شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: بخش خصوصی بایستی مشارکت کنند تا در ایجاد اشتغال، تولید و گردشگری سرمایه گذاری کنند که موجب توسعه و پیشرفت خواهد بود.

او با اشاره به مشکلات مردم در روستاها، تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی باید دست به دست هم دهند و با همکاری یکدیگر مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

موسی پور بخشدار گلباف با تقدیر از زحمات مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در دوره دو ساله مسئولیت وی نوسازی مدارس ۷ پروژه در گلباف اجرایی که امیدواریم به زودی باقیمانده پروژه‌ها هم به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس بخش گلباف نوسازی مدارس مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۴۵ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن جدید در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های حوزه آب استان بوشهر اظهار کرد: تکمیل طرح‌های حوزه آب استان بوشهر به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در استان است.

وی میزان تولید آب‌شیرین‌کن‌های استان را روزانه ۱۰۵ هزار متر مکعب آب دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های جدید در حوزه آب استان اجرا می‌شود که زمینه‌ساز بهبود وضعیت آب استان خواهد بود.

حل مشکل آب شرب

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: تولید آب از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها در استان بوشهر کمک بزرگی به حل مشکل آب شرب شهرها و روستاهای استان کرده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش‌از ۱۴۵ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن جدید نیز در استان دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها موجب کاهش چشمگیر وابستگی به آب استان‌های همجوار و رفع مشکل بی‌آبی استان می‌شود.

کد خبر 6062046

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان
  • اجرای ۱۴۵ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن جدید در استان بوشهر