Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی مالمیر مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیرو اقدامات جهادی دولت جدید در راستای تامین واکسن و نظر به ضرورت کاهش انتقال ویروس در جامعه، در ستاد کرونای تهران مقرر شد طرح پویش واکسیناسیون حداکثری از امروز به مدت ده روز در تهران بزرگ انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر افزود: وزارت بهداشت نیز در بحث تامین واکسن جمعیت هدف استان تهران موفق بود و در حال حاضر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی ما، برای این پویش حداکثری واکسیناسیون در حال انجام فعالیت هستند. تقاضای ما از مردم فهیم استان تهران و شهرستان‌های مربوطه این است که با انجام واکسیناسیون به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک شایانی داشته باشند و به مراکزی که در سطح استان است، مراجعه کنند.

مالمیر گفت: در حال حاضر علاوه بر ۱۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون که در سطح استان تهران است، مراکز جامع خدمات سلامت نیز واکسن را به مردم تزریق می‌کنند. خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی هم در تهران بزرگ و هم در شهرستان‌های استان، فراهم شده و می توانیم اظهار کنیم، ما واکسیناسیون را به صورت محله محور در سطح استان انجام می‌دهیم و به طوری کلی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و شهرداری تهران و جمعیت هلال احمر همکاری‌های بین بخشی خوبی صورت گرفته تا در ۱۵۲ محله‌ای که در تهران است، واکسیناسیون ارائه شود به شکلی که مردم در فواصل بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری امکان دسترسی به واکسن را دارند.

او بیان کرد: بیش از ۵۰ بیمارستان نیز در سطح استان، امکان واکسیناسیون را فراهم کرده اند و تمام مراکز بهداشتی درمانی شهر تهران منتظر حضور شهروندان تهرانی برای انجام واکسیناسیون هستند و خوشبختانه ما هم در بحث تامین واکسن و تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات هیچ مشکلی نداریم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: در بسیاری از مراکز تجمیعی ما مثل بیمارستان‌ها و مراکز خدمات سلامت نیز نیرو‌های ما به صورت دو شیفته خدمات رسانی می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد از مراک+ز تجمیعی ما به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان تهرانی هستند.

مالمیر بیان کرد: درخواست من از شهروندان فهیم تهرانی این است که در اولین فرصت ممکن به این مراکز مراجعه کنند و مساله مهم واکسیناسیون را به تعویق نیندازند، چون ممکن است پس از این ده روز، شرایطی که فراهم است، در دسترس نباشد. زیرا پس از این مدت مشخص، همکاران ما باید در ماموریت‌های دیگری خدمات رسانی کنند و دیگر همه چیز تا این حد برای شهروندان در دسترس نیست.

 او گفت: ما به صورت قطع اعلام می‌کنیم که اگر مردم تهران به مراکز ما مراجعه کنند و این مساله را جدی بگیرند، کل جمعیت ساکن تهران بزرگ را تا ده روز آینده، واکسینه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

جزئیات ثبت‌نام واکسیناسیون دانش‌آموزان/ مراکز تزریق واکسن کجاست؟

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون عمومی سطح استان تهران بزرگ ده روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران

تین نیوز

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تجمیع و تحلیل اطلاعات مربوط به تماس شهروندان در سامانه پاسخگو توانسته این مجموعه را در بهبود کیفیت ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتریان و همچنین ارزیابی سطح کیفی خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران همراهی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی در توضیح فعالیت سامانه پاسخگو بیان کرد: در راستای پیاده سازی نظام مدیریت امور مشتریان و پاسخگوئی مناسب به سئوالات و مشکلات شهروندان و همچنین اجرای طرح کاهش در شهر تهران این ستاد نسبت به راه اندازی مرکز تماس۹۶۰۰۶۰۰۰ اقدام نموده است.

میرزایی قمی ضمن تاکید براهمیت پاسخگویی به شهروندان یادآور شد: در حال حاضر مرکز تماس ستاد ۹۶۰۰۶۰۰۰ و سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران آمادگی پاسخ به سوالات و مشکلات شهروندان گرامی را دارد. از مشتریان درخواست می شود جهت دریافت اطلاعات صحیح مربوط به مراکز معاینه فنی شهر تهران و یا هرگونه پیشنهاد تنها با این دو سامانه تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به تعداد ۲۲ هزار تماس با سامانه پاسخگویی ستاد معاینه فنی در سال ۱۴۰۲ افزود: بنا بر گزارش استحصال شده از پنل مدیریتی سامانه پاسخگو در سال گذشته به تعداد بالغ بر ۳۰ هزار پرسش شهروندان پاسخ داده شده و در هر تماس بیش از یک سوال مطرح شده است. تحلیل سئوالات مطرح شده نشان می دهد که پرسش مربوط به سامانه تهران من با سهم ۴۲ درصد در رتبه نخست، آدرس مراکز معاینه فنی شهر تهران با سهم ۱۸ درصد در رتبه دوم و معرفی مراکز معاینه فنی پذیرش حضوری با سهم ۱۰ درصد در رتبه سوم قرار داشته است. 

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص زمان فعالیت سامانه پاسخگو افزود: اپراتورهای مرکز تماس ۹۶۰۰۶۰۰۰ در وقت اداری آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان هستند ضمن اینکه در خارج این زمان بدون نیاز به ارتباط با اپراتور بصورت تلفن گویا دسترسی به اطلاعات کلی و متداول مورد نیاز جهت انجام معاینه فنی در مراکز امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان