Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دادگاه اسپانیایی به یوفا اولتیماتوم داده است تا تهدیدهای تحریمی علیه باشگاه‌های موسس را لغو کند. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، سوپرلیگ همچنان بحث برانگیز است. در حال حاضر یک دادگاه اسپانیایی به یوفا اولتیماتوم داده است تا تهدیدهای تحریمی علیه باشگاه‌های موسس را لغو کند.

روزنامه ورزشی مارکا با استناد به تصمیم دادگاه اقتصادی شماره ۱۷ در مادرید گزارش داد که در غیر این صورت، الکساندر چفرین رئیس یوفا به دلیل عدم رعایت تصمیم قضایی متهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوپرلیگ برنامه ریزی شده در فوتبال سر و صدای زیادی به پا کرده است. باشگاه‌های برتر از سراسر اروپا در حال برنامه ریزی رقابت جدیدی از سال ۲۰۲۲ هستند.

آرسنال، منچستر یونایتد، لیورپول، تاتنهام، چلسی و منچستر سیتی از انگلیس، آث میلان، اینترمیلان و یوونتوس تورین از ایتالیا، رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از اسپانیا تیم‌هایی هستند که آماده حضور در این رقابت‌ها بودند که در نهایت این برنامه از هم گسیخته شد و در نهایت تیم‌ها کناره گیری کردند.

تاکنون هیچ باشگاهی از آلمان، فرانسه یا سایر کشورهای اروپایی موافقت خود را برای حضور در سوپر لیگ اعلام نکرده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوفا سوپر لیگ اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش