Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش وجوانان تاریخ سازی تیم ملی هندبال بانوان و راهیابی به رقابت های جهانی را تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن پیام تشکر دکتر سید حمید سجادی پس از راهیابی تیم ملی هندبال بانوان به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا و جواز حضور در رقابت های جهانی به شرح زیر است :

بِسْم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی تیم ملی هندبال بانوان که منجر به راه یابی ملی پوشان کشورمان به جمع چهار تیم برتر آسیا وکسب جواز حضور در رقابت های جهانی شد را ارج نهاده و مایه سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی می دانم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواز حضور در رقابتهای جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان که برای نخستین بار در رشته های تیمی و توپی ، بدست آمد نه تنها یک تاریخ سازی باشکوه و باعظمت است بلکه بانوان ایران زمین با حفظ حجاب اسلامی و ارزش های ملی در میدانی بزرگ یک پیروزی فاخر در جهان اسلام را کسب کردند که قابل ستایش است .

این فتح عزتمندانه و پیروزی مفتخرانه را به تک تک ملی پوشان ، کادر فنی و سرپرستی ، خانواده ی قهرمانان و ملت شریف و ورزش دوست ایران اسلامی تبریک و شاد باش می گویم.

امیدوارم این عزت و سربلندی که برای ورزش بانوان به ارمغان آمده همواره پایدار و با افتخارات باشکوه تر استمرار یابد.

دکتر سید حمید سجادی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا رقابت آسیا ملت بزرگ ایران ایران حجاب جهان اسلام خانواده ایران اسلامی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان هندبال بانوان حمید سجادی رقابت های جهانی تیم ملی هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا