Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:59:55 GMT

«امیر خرم‌طوسی» فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۶۸۶

«امیر خرم‌طوسی» فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش شد

به گزرارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی را به سِمَت فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش و رئیس هیئت‌مدیره بنیاد تعاون آجا و مهندس جعفر آقایی را به عنوان مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.

سرلشکر موسوی در جلسه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بنیاد تعاون ارتش، عملکرد فعلی بنیاد را نسبت به گذشته مطلوب‌تر خواند و چشم‌انداز آن را رفع دغدغه معیشت، به ویژه در حوزه مسکن کارکنان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه، امید، اعتماد و رضایت نسبی کارکنان ارتش نسبت به عملکرد بنیاد را یک سرمایه بزرگ و اصلی دانسته و بر حفظ این سرمایه و ارتقای آن تأکید کرد.

در این جلسه، امیر سرتیپ خرم‌طوسی گزارش کوتاهی از عملکرد بنیاد ارائه کرد و تحولات ایجاد شده در سه سال گذشته را مرهون تدابیر، حمایت‌ها و راهنمایی‌های فرمانده کل ارتش و همکاری و همدلی تمامی مسئولان و فرماندهان اعلام کرد.

مهندس آقایی نیز با ارائه گزارش عملکرد کوتاهی، برنامه‌های آتی، سرعت بخشیدن به اجرا و پیشرفت پروژه‌ها و شفاف‌سازی در عملکردها و پاسخگویی به ذی‌نفعان را اولویت کاری خود عنوان کرد.

کد خبر 5310380

منبع: مهر

کلیدواژه: موسوی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اجلاس شانگهای 2021 سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان افغانستان مجلس شورای اسلامی تاجیکستان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس سازمان همکاری شانگهای ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولین و مهمترین برنامه انجام برنامه سان و رژه در ۲۹ فروردین است گفت: در این مراسم نمایش از دو سلاح جدید در رژه انجام می شود.

امیر شاطری افزود: همچنین قرارگاه جهادی صیاد شیرازی، در منطقه میان دشت درمیان نیز خدمات پزشکی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، فنی، دندان پزشکی و توزیع بسته‌های حمایتی بین مردم را به صورت رایگان ارائه می دهد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: گرامیداشت یاد شهدا در مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و پرش چتربازان از دیگر برنامه های هفته ارتش درخراسان جنوبی است. 

امیر شاطری با اشاره به اینکه یکی از کار‌های بنیادین امام نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش است افزود: روز ارتش، بازخوانی ۸ سال اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار است و باید هرسال بهتر از گذشته گرامی داشته شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: با تمام مشکلات، ما متکی به تجهیزات بومی خودمان هستیم و از این تجهیزات بر علیه هیچ کشوری استفاده نمی‌کنیم.

امیر شاطری افزود: ما به توانمندی، اقتدار، بازدارندگی و توان رزم رسیدیم که هیچ کشوری یارای مقابله سخت با کشور ما را ندارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد