Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:05:35 GMT

پویش «آقا من جاماندم» دلتنگی‌های عزاداران حسینی را بازتاب می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۷۲۱

پویش «آقا من جاماندم» دلتنگی‌های عزاداران حسینی را بازتاب می‌دهد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای رسانه، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، جمع زیادی از عزاداران سیدالشهدا در ایران مشتاق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین و زیارت امام حسین(ع) هستند اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، این راهیپمایی با تمهیدات ویژه بهداشتی و با جمعیت کمتری از عاشقان اباعبدالله که از ایران مسافر کربلا می‌شوند، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرهنگسرای رسانه همزمان با این مراسم باشکوه پویش «آقا من جاماندم» را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین برگزار کرده و تلاش دارد تا دلتنگی‌ها و درد ودل‌های عاشقان سیدالشهدا را در قالب عکس و تصویر به نمایش بگذارد تا از این طریق احساسات پاک شهروندان عزادار را در فضای مجازی پیش چشم تمام جهانیان بیاورد. 
در این پویش رسانه‌ای، عزاداران و عاشقان سیدالشهدا که امسال نمی‌توانند در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کنند ، فیلم‌های یک دقیقه‌ای از دلگویه‌های خود برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را با هشتگ «جاماندگان» در فضای مجازی نشر داده و به پویش «آقا من جاماندم» بپیوندند. 
فرهنگسرای رسانه متولی برگزاری این پویش است و با انتشار این فیلم‌های یک دقیقه‌ای در فضای مجازی به استقبال عزاداران حسینی می‌رود. 

برچسب‌ها پیاده روی اربعین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیاده روی اربعین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه پیاده روی اربعین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه اربعین فرهنگسرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید