Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:09:08 GMT

جلسه ستاد اربعین در رفسنجان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۷۵۸

جلسه ستاد اربعین در رفسنجان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست ستاد اربعین شهرستان رفسنجان  با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان، امام جمعه رفسنجان، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی، مواکب رفسنجان در محل دفتر امام جمعه برگزار و تصمیماتی در خصوص ابلاغیه اربعین حسینی گرفته شد.

حجت الاسلام حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: تمهید مقدمات لازم برای انجام فعالیت‌های اثر گذار و تعظیم شعائر دینی در مراسم معنوی اربعین حسینی و دهه آخر صفر به همت اعضاء فعال ستاد اربعین صورت پذیرفته است وبه دلیل شیوع ویروس کرونا؛ این بیماری مانع پیاده روی اربعین شد امسال این مراسم با محوریت مساجد و هیئت‌های مذهبی و با رعایت مسائل ابلاغی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال هفت موکب خدمات اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی ویژه در رفسنجان برپا می‌کنند همایش نسل حسینی علیه السلام برای قرائت زیارت اربعین در خروجی شهر دوراهی سرچشمه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان داشت:روحانیون اعزامی و مستقر کلیه مراسم دهه آخر صفر را برگزار می‌کنند و قرائت زیارت اربعین در مساجد سطح شهرستان به همت ائمه جماعات برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی (جاماندگان اربعین حسینی) به وسیله هیئت فاطمیون رفسنجان از حسینیه اباعبدالله الحسین به سمت امام زاده سید غریب انجام می‌پذیرد وهیئت‌های مذهبی شهرستان رفسنجان با محوریت شعار (ما نسل به نسل در پناهت هستیم) اربعین حسینی را در رفسنجان برگزار می‌کنند.

مسئول موکب شهدای صنعت مس در این جلسه گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال از سفر و پذیرایی زائرین در کربلا انصراف داده ایم و برای ایجاد شور حسینی در شهر رفسنجان اقدام به برپایی نمایشگاه و انجام مراسم خاص در عصر روز اربعین با مدیحه سرایی و سخنرانی در سقاخانه دوراهی سرچشمه اقدام کرده ایم.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی اربعین حسینی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر