Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:40:11 GMT

رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۸۰۱

رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

به گزارش مشرق، سردار ناظری امروز در سفر به این شهرستان اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه  ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: این پسر بچه از استان‌های غرب کشور ۹ روز قبل به گروگان گرفته شده و به استان‌های شرقی کشور منتقل می‌کنند که با نیابت قضایی به این شهرستان و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان در این استان اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله توسط پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با اعزام نیابت و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم‌ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک‌ترین آسیبی گروگان آزاد شد و به عنبرآباد منتقل شد.

ناظری بیان داشت: این پسربچه به‌زودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور برمی‌گردد و همین جا به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم وامنیت مردم را دارند با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.

سلیمانی دادستان عنبرآباد در این خصوص گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبرآباد مبنی بر گروگان‌گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان‌های غربی کشور به عنبرآباد واصل شد و تعدادی از متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و احدی از متهمین با تلاش شبانه‌روزی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با استفاده از کارهای اطلاعاتی و ظرفیت سران طوایف و متنفذین جلسات متعددی برگزار شد و به لطف خدا محل اختفا گروگان‌گیران در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور شناسایی شد و با اعزام نیرو به این محل گروگان در صحت و سلامت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و به‌زودی به آغوش گرم خانواده در غرب کشور باز خواهد گشت.

دادستان عنبرآباد گفت: کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را دارند دستگاه قضا و انتظامی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آدم ربایان سردار ناظری استان کرمان دستگاه قضا غرب کشور آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: یک بانوی کارآفرین لرستانی که به علت بدهی در زندان بود با پرداخت مبلغ ۲۷۴ میلیون تومان توسط ستاد دیه و خیران از زندان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی لرستانی به علت فوت همسر که سرپرستی سه کودک خود را بر عهده داشت، با نیت تغییر شرایط معیشتی و به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان یک کارگاه صنعتی پوشاک راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بانوی جوان لرستانی پیش از این با یک چرخ خیاطی در خانه استیجاری‌اش با سفارش‌گیری و تعمیر البسه مشتریان، امرار معاش می‌کرد، افزود: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و دریافت وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می‌کند که به دلیل قروض متعدد و تسهیلات سنگین و ناتوان بودن در تحویل به موقع البسه به طرفین قراردادها با طرح شکایت‌های حقوقی آنها روانه زندان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم به تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه می‌گیرد که با آگاهی ستاد دیه و پیگیری‌های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین شده و از بند حبس رهایی می‌یابد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان