Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:45:41 GMT

برپایی غرفه های فرهنگی ورزشی در منطقه 4

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۹۰۹

خبرگزاری آریا - مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، غرفه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه 4 در جوار مقبره الشهدای دانشگاه امام حسین(ع) کار خود را آغاز خواهند کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "سید حسین میر اسماعیلی " با اشاره به برپایی ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین(ع) گفت : در نمایشگاه "رزم همایش" ویژه دفاع مقدس که با شعارهای "ما مقتدریم" و "میهمان حاج قاسم" با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و ناحیه مقاومت بسیج کربلا در حال آماده سازی است، غرفه‌های متنوع فرهنگی، سلامت، بانوان، ورزش و خانه کودک از روز 31 شهریور مصادف با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس به مدت هفت شب پذیرای شهروندان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت : به منظور رعایت کامل دستورالعمل های کرونایی خدماتی شامل تست تب سنجی ، سنجش اکسیژن خون ، اندازه گیری فشار خون و مشاوره طب سنتی و تغذیه در غرفه سلامت به بازدیدکنندگان از رزمایش ارائه می شود.
مدیر روابط عمومی منطقه 4 از برپایی نمایشگاه عکس و دلنوشته شهدا خبر داد و افزود : در غرفه فرهنگی علاوه بر برپایی نمایشگاه ، اهدا سربند، عکس یادگاری، فروشگاه کتاب های فرهنگی و لوازم التحریر ایرانی و.. از خانواده معزز شهدای دفاع مقدس قدردانی می شود.
او در ادامه به فعالیتهای ورزشی غرفه تربیت بدنی اشاره کرد و گفت : در غرفه ورزش بازی های فوتبال دستی ، ایر هاکی و بسکتبال خیابانی به صورت مسابقه برای شهروندان برگزار و در پایان از نفرات برتر تقدیرخواهد شد.
میراسماعیلی در ادامه به تشریح سایر غرفه ها پرداخت و گفت : در غرفه بانوان ضمن تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده شهدای معزز، ملزومات حجاب و عفاف، مشاوره خانواده ارایه می شود و در غرفه کودک نمایش عروسکی ، بازی و سرگرمی و درغرفه مطالعات ثبت نام قرعه کشی هر شب به شهروندان ارائه می شود.
او با اشاره به فضاسازی محیطی نمایشگاه رزم همایش گفت : سعی شده تا با طراحی و نصب المانهای مرتبط با دفاع مقدس فضایی در خور و شان این برنامه طراحی شود تا صحنه‌های جبهه دفاع مقدس برای شهروندان تداعی شود.
نمایشگاه رزم همایش از اوایل مهر ماه و از نماز مغرب میزبان شهروندان تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع مقدس منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی