Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدمسجدی می گوید حق مسلم پرسپولیس که مطالباتی چند میلیون دلاری در AFC  دارد این است که بتواند از پولش استفاده کند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس از نامه این باشگاه به AFC خبر داد.

به گزارش طرفداری، محمد اسد مسجدی در گفت‌وگو با فارس، درباره نامه اخیر پرسپولیس به AFC و فیفا و درخواست برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش از طریق پاداش‌های آسیایی یا دادن مهلت دو ماهه به این باشگاه اظهار داشت:

درخواست ما با توجه به مطالبات پرسپولیس در AFC مطرح شده و با ارسال این نامه توسط مجید صدری خواستیم پول کالدرون به طریقی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه راه هم پیشنهاد شد. از فیفا و AFC درخواست کردیم اگر با این سه راه موافقت نمی‌کنند دست کم مهلتی دو ماهه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون بدهند اما تاکنون پیگیری‌ها جواب نداده و فیفا و AFC کاری انجام نداده‌اند.

وی افزود:‌

هدف همه ما کمک به باشگاه پرسپولیس برای رفع این مشکل است. فیفا و AFC می‌گویند ورزش سیاسی نیست، دیگر پرداخت نکردن پول پرسپولیس به دلیل تحریم‌ها چه رفتاری است؟ همه از طریق کانال‌های مختلف و ارتباطاتی که با AFC، فیفا و نهادهای مختلف داریم مشغول پیگیری هستیم. صدری هم به عنوان سرپرست باشگاه در رأس کار است و این موضوع را به طریق مختلف پیگیری می‌کند تا مشکل حل شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس اضافه کرد:

صدری به تنهایی نمی‌تواند بحث بدهی‌های باشگاه را حل کند بلکه باید همه به وی کمک کنیم. خودم مشغول پیگیری امور هستم و هرکس از مسئولان باشگاه که حتی یک نفر را هم می‌شناسد باید پیگیر باشد. همه مسئولیتی پذیرفته‌ایم و مکلف به انجام آن هستیم. من هم مکلف به پیگیری مطالبات و مشکلات پرسپولیس هستیم.

مسجدی خاطرنشان کرد:

در نامه چهار بندی ما ذکر شده مسائل سیاسی را از ورزش جدا کنند، حق مسلم باشگاه پرسپولیس که مطالباتی چند میلیون دلاری در AFC  دارد این است که بتواند از پولش استفاده کند. خیلی بد است که مطالباتی چند میلیون دلاری داریم اما به دلیل پرداخت نشدن پول مربی‌ سابق مان محکوم می‌شویم. وقتی در AFC پول داریم این محرومیت معنا ندارد و باید از همین پول دستمزد کالدرون هم پرداخت شود.

وی افزود:

به نظر من اکنون هم می‌توانیم مراوادات خوبی ایجاد کرده و با توجه به نامه‌نگاری و تلاش‌های مان موضوع را به جای خوبی برسانیم. حتی به صدری پیشنهاد دادم که اگر نیاز است به مقر فیفا و AFC برویم و با صحبت رودرو مشکل را حل کنیم. امیدواریم در نهایت اتفاق خوبی بیفتد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! عجیب ولی واقعی؛ پرداخت 72 میلیون در ازای تماشای بازی حریف پرسپولیس! خشم الگری؛ این ها می خواهند برای یوونتوس بازی هم انجام دهند! اشتباه عجیب رونالد کومان درباره سبک بازی بارسلونا؛ اجرای "تیکی تاکی" غیرممکن است پشت پرده حضور سه بازیکن پرسپولیس در ساختمان باشگاه برترین های قرن با شهرام وزیری: آلمانی ها الکی مهدوی کیا را نپسندیدند؛ پرسپولیس هرچه دارد از سیدجلال است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیفا و AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران

حجت الله یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه در سال جدید روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان پیگیری می‌شود، گفت: تکمیل ۳۰ پروژه ورزشی و تامین منابع آن در بازه زمانی ۶ ماهه اقدامی بسیار مهم در حوزه زیرساخت ورزش مازندران بود که با پیگیری‌ها حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان محقق شد.

او افزود: در همین راستا برای نخستین بار عملیات تعویض کامل کفپوش ۲۰ سالن ورزشی مازندران نیز اتفاق افتاد که این موضوع گامی مهم در احیا برخی اماکن ورزشی فرسوده محسوب می‌شود.

یوسفی گفت: در حوزه حقوقی نیز در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات خوب و پیگیری پرونده‌های مهم بودیم و اخذ سند تک برگی اماکن ورزشی و همین طور پیگیری و اخذ شناسه برای هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها بسیاری از مشکلات دستگاه ورزش و جوانان را در موضوعات مالی و حقوقی مرتفع کرد.

او افزود: برنامه ریزی جهت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی در سال گذشته تاثیرات بسیار خوبی در مدیریت منابع بیت المال داشت و نویدبخش حضور پررنگ‌تر خیرین در حوزه ورزش و جوانان است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، نوسازی زیرساخت و امنیت شبکه، بروزرسانی نرم افزار‌ها و همین طور تهیه تجهیزات سخت افزاری و ارتباطی را مورد اشاره قرارداد و افزود: جذب حداکثری اعتبارات از منابع ملی، استانی و ابلاغی، تاثیرات خوبی در جهت توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران داشت و امیدواریم در سال جدید با توکل بر خدا و در سایه همت، درایت و تلاش همکاران و همه مسئولان شاهد ادامه روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد