Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@05:18:30 GMT

صعود تیم هندبال بانوان ایران به مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۹۹۶

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در تاریخ ورزش های گروهی و توپی بانوان ایران، علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های هندبال آسیا، سهمیه حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را کسب کرد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های گروهی و توپی بانوان ایران، علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های هندبال آسیا، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا را کسب کرد تا ضمن حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت‌های آسیایی، برای نخستین بار رویای جهانی شدن بانوان هندبال ایران را محقق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف تیم ملی سوریه رفت که ملی پوشان کشورمان موفق شدند علی رغم همه حواشی و مشکلات چند روز اخیر این رقابت ها، با نتیجه ۳۸ بر ۱۹ حریف خود را شکست دهند و به عنوان تیم دوم گروه B علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان جهان را کسب کنند.

بر این اساس با توجه به جدول رده بندی پس از بازی‌های امروز، کره جنوبی و قزاقستان از گروه A و ژاپن و ایران از گروه B راهی رقابت‌های نیمه نهایی شدند و کره جنوبی – ایران و ژاپن – قزاقستان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پنجشنبه هفته جاری، اول مهر، برگزار می‌شود. روز شنبه، سوم مهر، نیز با برگزاری رقابت فینال و رده بندی، هجدهمین رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: فولاد، برنده تقابل نمایندگان اصفهان

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی هندبال بانوان هندبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی هندبال بانوان ایران تیم ملی هندبال بانوان هندبال ایران تیم ملی هندبال بانوان بانوان ایران نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۳ مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی مقابل ماساتو سومی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان به سختی و با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

 علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل ارلان ماناتبکوف از قرقیزستان در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی فینال شد، اما ایمان محمدی در ۶۳ و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود از ژاپن و قرقیزستان شکست خوردند.

دیدار‌های رده بندی و فینال ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت ایران آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • جام جهانی سنگ‌نوردی/ علیپور به مرحله نهایی صعود کرد