Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن صنفی باشگاهداران ورزشی استان تهران در خصوص بحث تجاری سازی ورزش توضیحاتی ارائه داد. خبرگزاری میزان - بحث بهره‌برداری از ظرفیت‎های تجاری ورزش سا‌ل‌هاست که در میان منتقدان و فعالان این حوزه مطرح شده است. نهادها و افراد مختلفی برای تحقق هدف تجاری‌سازی باید تلاش کنند. در جدیدترین اتفاق جلسه‌ای با هدف رفع موانع تجاری‌سازی ورزش امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کاوه صدقی رییس انجمن صنفی باشگاهداران ورزشی استان تهران درخصوص جلسه مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: این جلسه به ریاست دست‌باز و کارشناسان این مرکز برگزار شد. تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی، مدیر کل حقوقی، مدیرکل باشگاه‌ها، مدیرکل سیاست گذاری بانوان، نماینده اتحادیه فروشندگان و انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی، تولید کنندگان ورزشی، نماینده و دبیر ستاد تسهیل و نماینده اقتصادی استانداری تهران نیز در جلسه حضور داشتند.

این جلسه با هدف، رفع موانع  فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی، اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان در زمینه تجاری سازی ورزش برگزار شد. ماهیت ستاد تسهیل درخصوص رفع مشکلات و موانع تولید در امور بیمه‌ای، بانکی، گمرکی، مالیاتی و سایر مشکلاتی که این حوزه دارند است و در این جلسه نیز به مشکلاتی که فدراسیون‌ها و تولیدکنندگان ورزشی و باشگاهداران دارند پرداخته شد. این مشکلات اغلب درخصوص تعرفه‌های گمرکی، تسهیلات و جرایم و معوقات بانکی، مشکلات بیمه‌ای و محدودیت‌های کرونایی بود. تجاری سازی ورزش با رفع موانع آن ممکن است.

این جلسه برای هماهنگی و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های حاضر بسیار موثر بود و این درخواست از طرف همه شرکت کنندگان بوجود آمد که جلسات ادامه‌دار باشد.

بیشتر بخوانید: موانع تسهیلات باشگاهداران ورزشی رفع می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: کاوه صدقی انجمن صنفی کارفرمایا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاوه صدقی باشگاهداران ورزشی تجاری سازی ورزش انجمن صنفی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه‌مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می‌توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه‌ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید نموده و راه‌های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی‌های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشور‌های منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه‌های ارتباطی و هزینه‌های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه‌مند به حوزه صادرات می‌باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه‌های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود.ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمد‌های ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • ورزش ممکن است پیری را معکوس کند
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟