Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:06:41 GMT

پیروزی نساجی مقابل ذوب‌آهن در دیداری دوستانه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۰۲۲

پیروزی نساجی مقابل ذوب‌آهن در دیداری دوستانه

تیم فوتبال نساجی در دیداری دوستانه مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان الهامی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تنها گل ‌این دیدار توسط کریم اسلامی به ثمر رسید.

تیم فوتبال نساجی پیش از این در دیداری دوستانه با نتیجه 4 بر یک مقابل سپاهان شکست خورده بود و ذوب‌آهنی‌ها هم مقابل پیکان 2 بر یک شکست خورده بودند.

بازیکنان نساجی فردا به ایفمارک می‌روند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران دیداری دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت