Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری لبنان و نخست‌وزیر و وزیر خارجه این کشور تحولات مربوط به اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص عقد قرارداد درباره حفاری نفت و گاز در منطقه مورد مناقشه با این کشور را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر و عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه این کشور تحولات پس از اقدام تل‌آویو درباره مامور کردن یک شرکت آمریکایی به ارائه خدمات ارزیابی جهت حفاری چاه‌های نفت و گاز در منطقه مورد مناقشه با لبنان را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست با عطف به ارائه پیام لبنان به سازمان ملل در این باره پیامدهای این گام متجاوزانه اسرائیل و تدابیری که لبنان باید اتخاذ کند بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجیب میقاتی میشل عون ترسیم مرزهای دریایی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل، با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی دیدار کرد.

روزنامه دیلی شهادت ، رسانه رسمی حزب اسلامی آورده است کاظمی قمی به همراه سید حسن مرتضوی معاون سفارت و هیئت همراه با حکمتیار دیدار داشته است.

این روزنامه نوشته است که دو طرف درباره وضعیت کشور و منطقه بحث و گفت‌وگو کردند.

بر اساس گزارش ایراف، این دیدار در حالی انجام شده که طی هفته‌های گذشته تنش بین حکمتیار و مقامات دولت طالبان افزایش یافته بود.

پیش از این نیز، کاظمی قمی با امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دیدار داشته است.

 در این ملاقات، تحولات منطقه‌ای، تقویت منطقه‌ای و سایر موضوعات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار کاظمی قمی ضمن تشکر از حکومت سرپرست برای رفع موانع رسیدن آب هیرمند به سیستان، آب را یک عامل مهم در گسترش روابط دوجانبه عنوان کرده بود.

همچنین در این دیدار بر گسترش روابط حسنه براساس اصول حسن همجواری و همسایگی نیک در فضایی دوستانه تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد