Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرضا فرجیان روز سه‌شنبه در نشست خبری در محل اداره کل بنیاد و امور ایثارگران خوزستان افزود: مهمترین برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس، روز تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و حضور در گلزارهای مطهر شهدا در اول مهر در سراسر استان خواهد بود.
رییس کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خوزستان گفت:در این روز ضمن غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا ، پیام رهبرمعظم انقلاب اسلامی در تجلیل از شهدای پرافتخار هشت سال دفاع مقدس نیز قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تدارک و تصویب بیش از چهار هزار برنامه فرهنگی در ستاد چهل و یکمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس خوزستان که ۲ هزار برنامه به صورت مجازی و نیمی دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد افزود:این برنامه ها با هماهنگی گروه‌های مردمی ، اجرایی و با حضور جامعه ایثارگران(خانواده های شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز) برگزار می‌شود.
وی تبلیغات محیطی ، برپایی نمایشگاه در ورودی اداره‌ها و در کنار مزار شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، ساخت کلیپ ۲ تا سه دقیقه‌ای در فضای مجازی برای معرفی شهدا و ایثارگران و پخش آن در فضای مجازی توسط هریک از دستگاه های اجرایی ، تجلیل از ایثارگران ، آزادگان و خانواده های معظم شهدای هر یک از دستگاه‌های اداری، مسابقه ویلچررانی جانبازان در ۳۱شهریور ، معرفی تجلیل از همسران و پرستاران از جانبازان ، برپایی نمایشگاه های مجازی توسط فرزندان شهدا و جانبازان ، آغاز ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده های شهدا و جانبازان بالای ۷۰درصد را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.
دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان بستری در نقاهتگاه‌ها ، مراکز توانبخشی  و تجلیل از آنان و اجرای طرح سپاس که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را از دیگربرنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد.
وی با بیان اینکه یادمان سرلشکر شهید علی هاشمی در کنار مزار این شهید در این هفته بهره‌برداری خواهد ادامه داد: مرکز فرهنگی این شهید در همان محل تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.        
اجرای تعزیه‌خوانی اربعین حسینی به مدت سه شب در حرم مطهرعلی ابن مهزیار اهوازی (ع) در شب‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور و دوم مهر، پیاده‌روی ۸۰ ایثارگر دفاع مقدس از پل فولاد تا مزار شهدای اهواز در اول مهر و اعزام انفرادی مدافعان حرم به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.
تجلیل از مادران معزز شهدا ، تجلیل و دیدار مردمی با ۱۲۵ جانبازان بستری در مرکز نقاهتگاهی بوستان اهواز و دیدار با خانواده‌های شهدا بستری در بیمارستان علامه آیت اله کرمی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.
به گزارش ایرنا استان خوزستان ۲۳هزار شهید و ۳۵هزار و ۶۰۰ جانباز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.  

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا هفته دفاع مقدس اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا هفته دفاع مقدس اهواز خانواده های شهدا هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم در قم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه‌های شهید مطهری باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ سید اسماعیل حسینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جدید گفت: ‌معلم نقش اثرگذاری در کسب هر افتخاری در کشور دارد لذا باید برنامه‌های تجلیل از مقام معلم به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته معلم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم ‌را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه های این معلم فکور انجام گیرد.

وی در مورد طرح مهارت آموزی ورزشی با یادگیری یک مهارت تصریح کرد: در زمینه ارتقای سطح فعالیت های ورزشی و حرکتی ضرورت هم افزایی دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش از اهمیت برخوردار است.

حسینی مقدم افزود: مربی لازم که صلاحیت و قابلیت لازم برای اجرای مطلوب طرح مهارت آموزی را دارد باید تأمین شود و این مهم با توانمندسازی معلمان مستعد قابلیت اجرایی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح