Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:11:13 GMT

بازدید از استخر شنای بخش موسیان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۴۸۳

بازدید از استخر شنای بخش موسیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور عسگری فرماندار ویژه شهرستان دهلران، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، معاون جوانان اداره کل، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول ورزش بخش موسیان، فرماندهی محترم سپاه و دیگر مسئولین شهرستان از استخر شنای در حال ساخت بخش موسیان بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: به زودی کار عمرانی استخر موسیان از سرگرفته می‌شود.

 قبل از این بازدید جلسه‌ای در محل اداره ورزش و جوانان بخش موسیان با حضور فرماندار، مدیرکل ، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ، شهر دهلران و اعضای شورای شهر و برخی ادارات بخش موسیان برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بازدید میدانی ورزش و جوانان بخش موسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و بنا به دعوت رییس این فدراسیون ، لقمان کیا پاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی به همراه محمود زاده معاون خود با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری بازدید و با مسوولان کمیته ها، ورزشکاران و مربیان دیدار کرد.

در این دیدار دو ساعته، مسوولان کمیته های سوپربایک کلاسیک، ریس و کراس گزارشی از فعالیت های خود به مقامات سازمان بازرسی کل کشور ارایه دادند.

کیا پاشا در بخش دیگری از بازدید خود از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از نخستین پیست آنرود آرسی ایران که در طی این مدت ایجاد شده است بازدید کرد.

ارایه گزارش فعالیتهای آموزشی و پژوهشی توسط مهرناز جمالی مسوول آکادمی فدراسیون بخش دیگری از برنامه بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان و معاون وی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود.

در پایان این دیدار کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارش رییس فدراسیون و تیم همراه ایشان در کمیته های مختلف اقدامات خوبی در حوزه فدراسیون و هیاتهای ورزشی در استانها صورت گرفته و هدف از این بازدیدها آشنایی نزدیک و بیشتر با فعالیت‌های اجرایی و بررسی موضوعات و مشکلات فدراسیون هاست و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مخاطبان زیاد و غالباً جوان مجموعه پر انرژی و مورد اقبال مردم است و خصوصاً در بخش تفریحات سالم ورزشی همراه با رعایت امنیت و سلامت ورزشکاران می تواند به نشاط اجتماعی جامعه کمک کند.

در این بازدید که فیروزه سید مهدی نایب رییس و فرهاد نژاد فصیحی دبیر کل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشتند، مازیار ناظمی با تشکر از حضور و حمایت مدبرانه مسوولان بازرسی کل کشور از ورزش و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گزارشی از فعالیت‌های بین المللی عمرانی، آموزشی، قهرمانی و همگانی در سه سال گذشته در فدراسیون و هیات های استانی ارایه کرد.

کد خبر 6084620

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • رونمایی از نماد شهدای ورزشکار در خراسان جنوبی