Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه چراغ مطالعه این هفته کتاب «نخل و نارنج» وحید یامین‌پور و ارتباط فارسی و سیاست از زبان حداد عادل مورد نقد قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در سومین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه، اخبار دنیای کتاب خارج از ایران مرور و سپس در آیتم «چی را چطور بخوانیم؟»، احسان زیورعالم مولف و پژوهشگر حوزه ادبیات نمایشی در مورد مطالعه در حوزه «نمایش نامه» سخن خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیتم فارسی وار هم مانند هفته گذشته، حداد عادل میهمان این بخش می‌شود و درباره موضوع «فارسی و سیاست» صحبت می‌کند.

بخش پایانی شب نخست این برنامه، آیتم «تجربه خواندن» است که در آن الهام عابدینی از کتاب «تاریخ امیدبخش نوع بشر» می‌گوید. روتخر برخمان در کتاب تاریخ امیدبخش نوع بشر به طرح اندیشه‌ها و دغدغه‌های خود درباره سرشت و ماهیت انسان می‌پردازد.

سومین برنامه هفته دوم چراغ مطالعه سه شنبه ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

اما در چهارمین برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه ۳۱ شهریور پخش می‌شود، سجاد نجفی، مجری برنامه با وحید یامین‌پور نویسنده کتاب «نخل و نارنج» گفتگو می‌کند. این کتاب درباره زندگی شیخ مرتضی انصاری، مرجع تقلید بزرگ شیعیان در عصر قاجار است.

محمد ملاعباسی هم در بخش «تفکر انتقادی» این هفته در مورد اینکه «چه کتاب‌هایی را نباید بخوانیم؟» صحبت خواهد کرد.
این برنامه چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فصل جدید چراغ مطالعه با سردبیری محدثه پیرهادی و تهیه کنندگی مرتضی روحانی سه شنبه وچهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه چراغ مطالعه کتاب نخل و نارنج غلامعلی حداد عادل وحید یامین پور نقد کتاب چراغ مطالعه پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • چرا چشم‌های سگ همیشه غمگین است؟
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست