Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: در پی اخذ گزارش‌های مردمی در خصوص شکایت در مورد کم فروشی نان عرضه شده در ۲ نانوایی در شهر کرمانشاه، بازرسان اداره صمت بلافاصله در محل حاضر و پس از احراز تخلف، پرونده متصدیان این ۲ واحد صنفی نانوایی را با عنوان کم فروشی تکمیل و جهت رسیدگی و صدور احکام بایسته به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع مبلغ ریالی پرونده‌های متشکله را ۱۴ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال اعلام کرد.

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه بیان داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف ائم از کم فروشی، گرانفروشی، تقلب و … مراتب را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی گزارش کنند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی متخلف بازرسی و نظارت تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، موضوعی که فرماندار ویژه مهاباد درنشست شورای تامین مسکن شهرستان پیگیرآن بود.

حسن عباسی با اشاره به اینکه برخورد با تعاونی های متخلف با جدیت در دستور کار است افزود: تنها راه ساماندهی قیمت مسکن اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و خودمالکی است و از اداره راه و شهرسازی خواسته شده مشکل واگذاری200 هکتار زمین نهضت ملی مسکن را در مهاباد حل کند.

او گفت: در روستاهای حمزه آباد، کهریزه شیخان، یوسف کند، دوستعلی، پیل بله ، لاچین7 هزار و 179 قطعه زمین تا خرداد ماه به روستائیان و افرادی متقاضی واگذار می شود و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان وام قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان و سایر مردم واگذار می شود.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در گوگ تپه هم 2 هزار و 77 قطعه و خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه واگذار می شود.

دراین نشست تعاونی های مسکن هم برخی مشکلات خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • فوری | فعالیت باندهای تجارت جنسی و پورنوگرافی بین‌المللی در ایران | جزئیات شناسایی اقدامات مجرمانه فحشا توسط پلیس
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند