Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@06:19:43 GMT

پایگاه خبری گیتی تصویر، راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۹۰۱

پایگاه خبری گیتی تصویر، راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساتیار امامی، عکاس شناخته شده مطبوعات و رسانه‌های کشورمان، سایت گیتی تصویر را راه‌اندازی کرد.

گیتی تصویر، اولین پایگاه خبری مستقل مبتنی بر تصویر است که با هدف تمرکز بر تولید محتوای جذاب و مورد نیاز رسانه‌ها، برای عموم تشکیل شده است.

امامی درباره راه‌اندازی این سایت توضیح داد: «تغییر مدیران سیاسی فعال در رسانه‌ها همیشه باعث شده که پروژه‌های مورد علاقه‌ام در این سال‌ها نیمه‌کاره بماند؛ بنابراین تصمیم گرفتم خودم آستین بالا بزنم؛ البته می‌دانم قدم در راه سختی گذاشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرمسئول پایگاه گیتی تصویر افزود: «ارتباط نزدیک و همکاری با بیش از صد عکاس در رسانه‌های مختلف طی این سال‌ها باعث شده که شبکه ارتباطی خوبی برای تولید محتوا در اختیار داشته باشیم. به گمانم خیلی از دوستان و همراهانم در این سال‌ها مثل من از تغییر مدیران و سیاست‌های رسانه‌ای دلگیر هستند و بسیاری از همکارانم در این پایگاه، هم‌دلانه در کنارم هستند.»

او ادامه داد: «البته بخشی از کار تولیدی این پایگاه خبری همچنان به شکل ثبت سفارش و حسب درخواست خواهد بود اما بخش اصلی گیتی ایمیجز در دسترس عموم هست و علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌های تصویری و عکس‌های خبری را دنبال کنند.»

این عکاس باسابقه و شناخته شده، همچنین توضیح داد: «با توجه به افزایش ظرفیت تولید در رسانه‌ها، علاوه بر عکس، محتوای چند رسانه‌ای و فیلم هم ارائه خواهیم کرد. یکی دیگر از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در این پایگاه، نقد و تحلیل و یادداشت درباره تصویر و عکاسی و هنرهای تجسمی و دیداری خواهد بود.»

ساتیار امامی در پایان گفت: «امیدوارم پایگاه چندرسانه‌ای گیتی تصویر به فضایی برای ارتباط بهتر با همکاران عکاس تبدیل شود و علاوه بر دوستان عزیزی که سال‌هاست افتخار همکاری با آن‌ها را دارم؛ زمینه ارتباط و آشنایی‌ام با علاقه‌مندان مستعد و با تجربه را که هنوز ناشناخته مانده‌اند و هر روز در گوشه گوشه این کشور پهناور، مشغول ثبت لحظه‌ها و مستند کردن زندگی هستند، فراهم کند.»

پایگاه گیتی تصویر، از روز جمعه ۲۶ شهریور آغاز به کار کرده است.

۵۷۵۷

کد خبر 1557107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عکاسی رسانه هنرهای تجسمی مطبوعات گیتی تصویر رسانه ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان به نشست خبری رفت اما خبرنگاران اعلام کردند به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود، کنفرانس او را تحریم می‌کنند و از سرمربی پرسپولیس سوالی ندارند و اجازه صحبت به او را ندادند.

پس از این اتفاق اوسمار در شرایطی که همان‌جا نیز در جو متشنج سالن کنفرانس آبادان عذرخواهی کرده بود، با انتشار یک استوری بار دیگر از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اوسمار در استوری اینستاگرامش نوشت:"می‌خواستم از دوستان رسانه بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم. همه می‌دانند که من هیچ وقت از وظیفه خودم به عنوان سرمربی و حضور در نشست‌های خبری کوتاهی نکردم اما این بار و با توجه به دیر رسیدن ما به آبادان، به دلیل حضور در جلسه فنی با همکاران نتوانستم به کنفرانس خبری برسم."

او ادامه داد:"یک بار دیگر می‌خواهم اظهار کنم تمامی وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام میدهم و امیدوارم که حضورم به عنوان مربی برای پیشرفت فوتبال ایران موثر باشد."

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد